RIETELLER

Lille alv

Betatt av forumet
Det er vel på tide og legge til noen element i viktig ting tråden. Som til dømes rieteller.
Hadde kjempe nytte av det sist, og følte meg da veldig sikker da eg ringte sjukehuset.

http://www.baby2see.com/contractions_timer.html

http://www.rieteller.no/...

Her er 2 som kan brukast, å så finnest det vel noen til tlf også. Noen som har ein gratis app til tlf med rieteller?

Arti sak denne der, men den sier lite om inntensitet. Skulle jeg ringt til sykehuset for hver natt jeg hadde hatt mange og lange "nok " rier, ville jeg vært på sykehust 2-3 dager i uken, da jeg har så mye masrier, som er såpass sterke at jeg ikke får til å sove, og må stoppe opp om jeg er i bevegelse og puste meg gjennom de, likevel er de ikke inntense nok til å gjøre nytte for seg....

Dette er bare eit hjelpe middel og kan vere kjekk å ha i stadenfor penn, papir og stoppeklokke som utruleg mange sitter med.
Men intensiteten og om det er ekte, falske og slikt må ein jo uansett kjenne etter sjølv.
Men når ein skal fortelle kor ofte og lang tid det er mellom, så kan desse vere fine.
Dei kan og hjelpe pappa til å få lov og vere ein del av starten, slik dei føler att dei bidrar med det bitte lille dei kan.

pappaen blei veldig gira her med tanke på en rieteller-app! Han gikk rett på appstore for å finne en, ikke så dumt som du sier for at han skal føle seg "nyttig" helt fra starten av fødselen emoticon
...han fant for øvrig mange, og øver seg nå på å bruke den

Vi hadde en app sist husker jeg, var veldig greit å bare trykke på start og stopp knappen og så få opp alle tallene på varighet og mellomrom.

Takket være rietelleren kom jeg meg tidsnok til sykehuset sist.Trodde jeg bare hadde kynnere , men da jeg så tiden på imellom på rietelleren etterhvert skjønte jeg at det kansje var noe mer på gang.
Hadde ikke blitt så nøyaktig om jeg hadde sitti med penn og papir for å si det sånn.
Rier trenger ikke være kraftige for at de skal ha noe for seg tydeligvis.

Denne gangen drar jeg inn med en gang jeg kjenner antydning til sammentrekninger.Hehe

Back
Topp