J janfeb* Betatt av forumet Juli13-jentene 23 Jul 2013 #1 Når skal jeg trykke start og stopp på appen? Fra første tegn og til magen blir myk igjen? Eller når det nærmer seg en topp og begynner å dale igjen? Lillebror 24. juli
Når skal jeg trykke start og stopp på appen? Fra første tegn og til magen blir myk igjen? Eller når det nærmer seg en topp og begynner å dale igjen? Lillebror 24. juli
Bkno7873562 (baby_doll) Forelsket i forumet 23 Jul 2013 #2 har ikke prøvd.sist så jeg bare på klokken på mobilen rett før jeg kjente at jeg måtte på sykehuset..
har ikke prøvd.sist så jeg bare på klokken på mobilen rett før jeg kjente at jeg måtte på sykehuset..
Bkno7873562 (baby_doll) Forelsket i forumet 23 Jul 2013 #3 forbereder du deg eller er det noe på gang?
Bkno7873562 (baby_doll) Forelsket i forumet 23 Jul 2013 #4 kanskje jeg må laste ned en sånn app.. det er vel forskjell på appene
J janfeb* Betatt av forumet Juli13-jentene 23 Jul 2013 #5 Jeg har for første gang på 3 sv.skap fått litt regelmessige kynnere, så jeg bare øver meg på appen til det en dag virkelig begynner å skje Lillebror 24. juli
Jeg har for første gang på 3 sv.skap fått litt regelmessige kynnere, så jeg bare øver meg på appen til det en dag virkelig begynner å skje Lillebror 24. juli
Bkno7873562 (baby_doll) Forelsket i forumet 23 Jul 2013 #6 ok.er så giret på alle andres fødsler her atte hehe..
J janfeb* Betatt av forumet Juli13-jentene 23 Jul 2013 #7 Hehe, er nokså gira på min egen fødsel og misunner alle andre. Men har egentlig ikke noe hastverk Lillebror 24. juli
Hehe, er nokså gira på min egen fødsel og misunner alle andre. Men har egentlig ikke noe hastverk Lillebror 24. juli