Rieteller-app

Yucca1

Forelsket i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei! Noen som har en god rieteller-app? Har prøvd ut rietelleren i appen helseoversikt når jeg har hatt kraftige kynnere, men om jeg åpner en snap eller gjør noe som helst annet samtidig på telefonen, så stopper den å ta tiden:shifty:

Oi, det var jeg ikke klar over! Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bruke helseoversikt (fått mannen til å laste ned), men har også den appen som heter bare rieteller. Får satse på den da, testet og den stopper hvertfall ikke om man går ut og åpner snap :)

Brukte babyverden sin sist fødsel, ligger rieteller inne der. Helt grei, men vet ikke om den påvirker bruk av andre apper.

Har lastet ned Helseoversikt, og var ikke klar over at den stopper å telle om man går ut av den. Så takk for at du sa fra om det!
Husker ikke hvilken jeg har brukt tidligere, men det er jo lurt å teste ut litt før den dagen man har bruk for den! Så jeg følger med om noen kommer med tips til en som funker fint :)

Denne er dansk, men fortsetter å telle når man går inn på andre ting og. Den er populær i min danske terminsgruppe :)

Vedlegg

• Screenshot_20201029_104413_com.android.vending.jpg
    Screenshot_20201029_104413_com.android.vending.jpg
    14,6 KB · Visninger: 21
Fant igjen den jeg brukte i forrige svangerskap, den heter Varkapp. :) Den har mye fin statistikk, så man slipper å regne hvor lang tid det er mellom og sånn selv. Den fortsetter også å telle om man går ut av appen og inn på noe annet.

Fant igjen den jeg brukte i forrige svangerskap, den heter Varkapp. :) Den har mye fin statistikk, så man slipper å regne hvor lang tid det er mellom og sånn selv. Den fortsetter også å telle om man går ut av appen og inn på noe annet.
IPhone eller Android?

Back
Topp