Kiromantia87
Andre møte med forumet
Har noen funnet en god rieteller (app) som de kan anbefale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en rieteller på babyverden sin app også, den brukte jeg sist fødsel
Jeg var ikke spesielt fornøyd med den sist, syns informasjonen var vanskelig å forstå seg på og få oversikt over. Sånn her så det ut. Selv i dag forstår jeg ikke helt informasjonen og hva som er forskjell på tid i mellom og opphold mellom. Vet hvertfall at den første kolonnen var lengden på riene fra start til slutt.Takk, den hadde jeg ikke fått med meg. Den så veldig enkel og informativ ut. Går for den tror jeg!
Den jeg skrev om over her, RieTeller har hvertfall en funksjon som heter historikk, så antar den lagrer dataPrøvde preglife sin i natt. Funket greit, men ser ut som jeg må nullstille den for hver gang. Kunne egentlig tenkt meg å spare på dataene for å se om det er mye forskjell fra gang til gang. Hadde nok modningsrier, da de gav seg etter noen timer. Artig å følge med hvor lenge de varer fra gang til gang. Hvilken app anbefaler dere til dette formålet? Kan jo screenshotte, men blir fort uoversiktlig..
Takk, den hadde jeg ikke fått med meg. Den så veldig enkel og informativ ut. Går for den tror jeg!
Sorry sorry, jeg blander! Brukte preglife sin sist, og det er den jeg ikke likte!Jeg var ikke spesielt fornøyd med den sist, syns informasjonen var vanskelig å forstå seg på og få oversikt over. Sånn her så det ut. Selv i dag forstår jeg ikke helt informasjonen og hva som er forskjell på tid i mellom og opphold mellom. Vet hvertfall at den første kolonnen var lengden på riene fra start til slutt.
Takk, skal laste ned den daDen jeg skrev om over her, RieTeller har hvertfall en funksjon som heter historikk, så antar den lagrer data
Sorry sorry, jeg blander! Brukte preglife sin sist, og det er den jeg ikke likte!
Ja sjekket den ut selv, og den ser fin ut [emoji106][emoji4]Den til babyverden ser veldig lett ut å forstå, og så har den med den informasjonen som trengs ser det ut til. Nå har ikke jeg hatt bruk for den enda, kun testet. Sambo har Rietelleren så vi prøver begge