Rieteller-app

Babypie

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Marsmagi 2025
Begynner å tenke mer og mer på selve fødselen.
Har fått tips om å laste ned rieteller på telefonen for å holde bedre oversikt når det hele starter. Noen som har brukt dette før og kan anbefale en appene?

Bruker den som er på gravid og baby-appen eg :)
Så lenge den noterer klokkeslettet den starter - klokkeslettet den slipper på og viser kor lang tid det er i kvar rie/ i mellom kvar med eksakt tall så er det nok :) har brukt en heilt enkel en når eg er på jobb i ambulansen og får fødende i bilen, og det er det eg trenger. Når startet den, når sluttet den og kor lenge varte den :)

Jeg trur jeg brukte denne sist også.

Men det var ikke lenge vi gadd å holde på med det :rolleyes:

Du merker stort sett når du burde ringe føden :)

Vannet mitt gikk på morgen og jeg tok alle siste oppgaver før fødsel samme dag, på kvelden ringte jeg føden å hu sa bare, ja det høres ut som du kan komme nå! :smiley-bounce012:laughing025

Prøvde å bruke sist. Husker ikke hvilken. Men mobilen gikk i stand by modus i og mellom riene. I tillegg var ikke telleren på skjermen når jeg "vekket den" så innen jeg hadde fått den på plass, hadde rien vart litt. Så brukte bare klokken på veggen.

Så lenge den noterer klokkeslettet den starter - klokkeslettet den slipper på og viser kor lang tid det er i kvar rie/ i mellom kvar med eksakt tall så er det nok :) har brukt en heilt enkel en når eg er på jobb i ambulansen og får fødende i bilen, og det er det eg trenger. Når startet den, når sluttet den og kor lenge varte den :)
Bruker også den :)

Den virket fin den! Takk :)
Eneste er at jeg testet den nå bare for å se og får ikke til å slette resultatet :p Vet du om det går?

Den virket fin den! Takk :)
Eneste er at jeg testet den nå bare for å se og får ikke til å slette resultatet :p Vet du om det går?
På min telefon er det et bosspann øverst til høyre. På et lilla felt ;-)

Kanskje jeg ikke så på rett app... Sånn ser det ut hos meg

Vis vedlegget 200459
1320bd41af0fa493f8f9dbb5dd65dbeb

Slik ser min ut. Og da trykket jeg på start på nytt og gikk tilbake. Så var den blank igjen.

Back
Topp