"Rieteller"-app?

Bkno2034652

Flørter med forumet
Har funnet to app'r, men de koster hhv.7,- og 21,-, hvorpå den til 21,- virket best..:p
Noen som har andre app'r? Gratis eller utenlandske som er bra? Tenker det er på tide å ha en.. 2uker til termin imorgen..:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Brukte en som het "Contractions". Gratis. Grei å ha da eg kom på sykehuset så kunne de se ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også den contractions, virket enkel og grei ( har ikke fått bruk for den ennå....) den var gratis hvis jeg ikke husker feil? Godt å høre at den funket bra
 
Da har jeg også lasta ned! Contraction timer hette den vel. Takk for tips :) brukte dataen hjemme sist, men det var jo ikke mye hjelp i når vi først satte oss i bilen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Takk for tips, nå har jeg lastet ned contractions appen jeg også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den jeg har heter Contraction Timer Deluxe. Hadde den sist og funket supert. Fikk opp en fin graf dom viste lengde på riene og hvor lenge det var mellom. Hadde først gratisversjonen, men da fikk jeg bare måle i en begrenset tidsperiode. Var litt spesielt å ligge i fosterstilling i senga - med rier - og kjøpe den utvida versjonen for å få lov til å fortsette å måle, haha:) Denne gangen blir det ingen gratisversjon gitt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for tips, laster den ned her også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp