Rier?

frkansen

Forelsket i forumet
Hvordan merker man om det er rier som er?
Hadde nå ett tak som varte i ca 20 sekunder som var som veldig veldig sterke mensensmerter.. Kan det vært en rie?
Er førstegangs så har jo ikke peiling på hva som er hva..:P

Kan ha vært en liten begynnende rie eller en maserie. De vil vare en god del lengre når det er skikkelige rier.

kjipt å si det. men når du får en ri, så vil du ikke trenge å spørre her inne tror jeg.. men modning er det kanskje?

sitter og lurer litt på det samme her.... synes disse "kynnerne" er mye sterkere enn vanlig... må puste/pese/stønne[:)] meg litt igjennom de! men tenkte å sette på rietelleren bare for å se hyppighet. kan jo hende det bare er masrier... 

har nok bare blitt lurt.. Har ikke vært noe mer så da tar jeg det som at det bare var noe tull..:)

Kanskje det bare var en liten krampe. Det var jeg veldig plaget med at jeg fikk under kynnere en periode.

ORIGINAL: lille m

Kanskje det bare var en liten krampe. Det var jeg veldig plaget med at jeg fikk under kynnere en periode.

Ja det kan det også være :)

Jeg hadde bare kjempesvake murringer første gaqng i løpet av dagen, så på kvelden gikk PLUTSELIG vannet...og da started det hele ti minutter etterpå..6 timer etter var hun ute...

Oi oi, spennende!

ORIGINAL: CaKa*

ORIGINAL: Del^

kjipt å si det. men når du får en ri, så vil du ikke trenge å spørre her inne tror jeg.. men modning er det kanskje?

Det måtte jo jeg! men jeg hadde sammentrekninger som kom med 3-5 min eller noe mellom da, men syns de var så korte.. jeg hadde det slik lenge bare at de ble vondere, skjønte jo at det var rier når det begynte å gjøre ganske vondt, jeg fikk ikke lange rier før ca 5 timer før ho var ute, og da brukte jeg i tillegg 3 timer fra 8-9 cm til pressriene kom.

ok. jeg skal ikke krangle på det:) Gratulerer med babyen forresten:) tror flere her inne (inkl meg selv) begynner å bli klar for å bli ferdig. Jeg håper hver en vondte skal være en ri. Tungt med to i magen.

Back
Topp