Rier

Charlotte 88

Betatt av forumet
Jeg er ganske sikker på at jeg har hatt et par rier i dag, men har ikke kjent noe siden, bare sterke kynnere. Så lurer på om noen her vet hvor lenge man kan gå med bare noen få rier i døgnet, og om det i det hele tatt da er rier jeg hadde.

Begynner å bli veldig klar for at det skal skje noe snart, er uke 37 nå, så babyen kan bare komme for min del [:)]

det kan jo hende det var rier. er som ekstra sterke menssmerter...
har hatt en del kraftige kynnere, men blir en litt annerledes følelse når man får rier.
Se ann utover[;)]

Noen går jo med falske rier/maserieri flere uker før fødsel, så det er veldig vanskelig å si. Jeg gikk med falske rier ett og halvt døgn før de ble skikkelige.

jeg har falske rier/masserier.. å nå har jeg gått med det siden uke 32.. men fra uke 34 har jeg hatt de hver dag å de kan vare noen timer med 5 min mellomrom å sånn har det hvert akkurat en uke idag så tror nokk man kan gå opptil flere uker... nå har det starta å bi bare vondere å vondere for hver "runde" jeg får disse falske riene/ masseriene så håper fødselen starter snart.. veldig slitsomt å smertefullt samtidig som det er bra for hver uke jeg klarer å gå sånn[&o] 

Ooo, spennende[:)]

Back
Topp