MissMamma Glad i forumet 21 Mai 2008 #1 hey[:D] ligger her med rier som varer ca 2 min, til 2 1/2 min.. har de ce hvert 5 min.. når skal man ringe fødn? de er ikke kjempe vonde, men kjennes godt[:D]
hey[:D] ligger her med rier som varer ca 2 min, til 2 1/2 min.. har de ce hvert 5 min.. når skal man ringe fødn? de er ikke kjempe vonde, men kjennes godt[:D]
S ~Stjernemor~ Elsker forumet 21 Mai 2008 #3 Jreg ville garantert ringt til føden! Så kan de si hva du skal gjøre. Nå er du snart mamma[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] LYKKE TIL!!!!!
Jreg ville garantert ringt til føden! Så kan de si hva du skal gjøre. Nå er du snart mamma[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] LYKKE TIL!!!!!
MissMamma Glad i forumet 21 Mai 2008 #4 snakka me fødn å de syntes det var rart jeg ikke måtte puste meg igjennom riene, lurer fælt på om det ikke skal være vondere? ble veldig usikker etter at jeg snakka me jordmora.. jeg rydder litt, skal pakke baggen nå tenker jeg.. sendte faktisk sambo på jobb.. er redd kroppen lurer meg side jeg klarer å fungere enda..??
snakka me fødn å de syntes det var rart jeg ikke måtte puste meg igjennom riene, lurer fælt på om det ikke skal være vondere? ble veldig usikker etter at jeg snakka me jordmora.. jeg rydder litt, skal pakke baggen nå tenker jeg.. sendte faktisk sambo på jobb.. er redd kroppen lurer meg side jeg klarer å fungere enda..??
S ~Stjernemor~ Elsker forumet 21 Mai 2008 #5 Du kan jo ta en tur til føden og be dem undersøke deg, siden du er så usikker. Det går nok bra[;)]
*Mama* Gift med forumet 21 Mai 2008 #6 Så gøy.. men ja rier skal kjennes GODT![&:][:D] Ville pulet litt på jeg også tatt turen til føden når du følte at NÅ klarer jeg ikke mer.. Lykke til, snart er du mamma![:)]
Så gøy.. men ja rier skal kjennes GODT![&:][:D] Ville pulet litt på jeg også tatt turen til føden når du følte at NÅ klarer jeg ikke mer.. Lykke til, snart er du mamma![:)]