Rier?

Nallill

Forelsket i forumet
Sensommerskattene 2023
Noen som har noen tanker?
På ettermiddagen i dag har jeg hatt flere kynnere, det er jeg vant til, men i tillegg strammer det seg veldig nederst i magen, føles som et slags trykk, og jeg føler meg "rar". Dette er nytt. Er det lov å håpe at fødsel kanskje snart er i gang? Er 41+1.
 
Noen som har noen tanker?
På ettermiddagen i dag har jeg hatt flere kynnere, det er jeg vant til, men i tillegg strammer det seg veldig nederst i magen, føles som et slags trykk, og jeg føler meg "rar". Dette er nytt. Er det lov å håpe at fødsel kanskje snart er i gang? Er 41+1.
Da mine kynnere og modningsrier gikk over i ekte rier så var det ingen tvil om at det var i gang. Høres ut som kroppen din modnes, og det kan føre til at fødsel starter snart, men det kan også ikke gå videre dessverre. Er du førstegangs? Er jo begrenset hvor mange flere dager du kan gå nå som du er såpass på overtid også. Krysser fingrene for at det starter av seg selv i løpet av natten:happy:
 
Da mine kynnere og modningsrier gikk over i ekte rier så var det ingen tvil om at det var i gang. Høres ut som kroppen din modnes, og det kan føre til at fødsel starter snart, men det kan også ikke gå videre dessverre. Er du førstegangs? Er jo begrenset hvor mange flere dager du kan gå nå som du er såpass på overtid også. Krysser fingrene for at det starter av seg selv i løpet av natten:happy:
Er førstegangs ja, har time til såkalt trivselskontroll på sykehuset i morgen. Krysser fingrene for at noe startet iløpet av natta :happy:
 
Lykke til! Signerer den at du merker når det er rier, her var det hvertfall ingen tvil.
 
Når mine modningsrier gikk over til å kjennes ut som en knyttneve nederst i magen, da var det rier :D
 
Noen som har noen tanker?
På ettermiddagen i dag har jeg hatt flere kynnere, det er jeg vant til, men i tillegg strammer det seg veldig nederst i magen, føles som et slags trykk, og jeg føler meg "rar". Dette er nytt. Er det lov å håpe at fødsel kanskje snart er i gang? Er 41+1.
Det var sånn det startet for meg, men er sikkert veldig individuelt. Jeg hadde litt flere kynnere som var litt vondere den dagen jeg fødte. Så hadde jeg strammere mage en times tid, før det gikk over til å bli kynnere. Kalte det «et belte av smerte/stramming» rundt nedre mage.
 
Førstegangs her og, fødte i starten av september. Jeg var også sinnsykt spent på om det stemte at "du bare merker forskjellen på kynner og rier". Kan signere at det gjør du! Nå startet jeg rett på 50 sek lange rier med 5 min mellomrom, men hadde ikke tatt feil der gitt, har hatt kraftigere kynnere, men merket det på hele kroppen at det ikke var det samme!
Masse lykke til!
 
Back
Topp