Rier

HappyMommy

Betatt av forumet
Novemberlykke 2018
Hei!
Hadde omgangssyke på torsdag og fikk falske rier som heldigvis ga seg etter 1 times tid. I går fredag kjente jeg mensensmerter i hele høyre beinet mitt og opp over mot korsryggen og underlivet som ikke ga seg. Ringte føden og ble bedt om å komme inn for en sjekk.
Ctg maskinen viste at jeg hadde rier, livmorhalsen ble sjekket og den var fin og lukket, men jeg var ganske myk og hadde allerede 3 cm åpning. Så måtte bli igjen til observasjon (ligger her enda).
Riene ga seg heldigvis uten at de ga meg noe for det.
Nå lurer jeg på om noen har vært i en lignende situasjon? Når fødte dere?

Hei!
Hadde omgangssyke på torsdag og fikk falske rier som heldigvis ga seg etter 1 times tid. I går fredag kjente jeg mensensmerter i hele høyre beinet mitt og opp over mot korsryggen og underlivet som ikke ga seg. Ringte føden og ble bedt om å komme inn for en sjekk.
Ctg maskinen viste at jeg hadde rier, livmorhalsen ble sjekket og den var fin og lukket, men jeg var ganske myk og hadde allerede 3 cm åpning. Så måtte bli igjen til observasjon (ligger her enda).
Riene ga seg heldigvis uten at de ga meg noe for det.
Nå lurer jeg på om noen har vært i en lignende situasjon? Når fødte dere?

Oi, krysser fingrene for at det ikke kommer baby riktig enda. Bra riene ga seg, og at livmorhalsen var lukket.
Lykke til uansett :) Bra du er på sykehuset og blir passet på.

Oi! Håper det stopper opp, krysser fingrene for deg :Heartpink hold oss oppdatert da!

Håper babyen holder seg inne til hvertfall uke 37:smiley-angelic003:Heartred

Takk for fine ønsker, måtte babyen høre på dere og bli igjen i et par uker til:smiley-angelic001

Jeg fikk dra hjem til slutt, de sjekket babyen og meg og alt så bra ut. Ingen tegn på flere rier. De mener det er omgangssyken som satt i gang riene, noe som skal vist være vanlig når man er langt på vei.
Må ta det helt mer ro nå, helst bli sengeliggende de neste 2 dagene til kroppen har klart å få bort viruset. Så det blir kjedelig dager på meg framover, så er det bare å håpe på at jeg ikke får rier igjen. Hvert fall ikke så tidlig i svangerskapet:smiley-ashamed004

Dette går sikkert veldig bra! Gjelder å ikke få omgangssyken tydeligvis :eek: finn deg en fin serie og håper dagene går fort :happy:

Back
Topp