"Rier"

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Igår da jeg la meg, begynte jeg å få tak i magen. Det var ikke som kynnere, for det kjenner man vel i hele livmoren?

De her satt nederst i livmoren. Kunne kjenne at det var i fødekanalen. Varte en liten halvtime, så sovnet jeg.

Bør jeg være obs? Haha.

Hun gikk fra tverre til hodeleie igår kveld. Er roligere enn vanlig i dag. Men kjenner henne..

Vanskelig å si hva det var, men er du usikker så kontakter du sykehuset. Hos meg kan kynnere kjennes veldig forskjellig ut, og har også «stikking» langt nede i magen. Tror det er vanlig at man kjenner litt forskjellig og noen ganger kan det være ordentlig ubehagelig!

Etter at hodet har flyttet seg ned så er kynnerene sterkere nederst i magen hos meg! Den dagen du får rier så er det ingen tvil altså..
Men er du i tvil så sjekk med føden!

Etter at hodet har flyttet seg ned så er kynnerene sterkere nederst i magen hos meg! Den dagen du får rier så er det ingen tvil altså..
Men er du i tvil så sjekk med føden!

Jo men jeg hadde rier som ikke var rier men morkaken som løsnet. Så er litt sånn nå at jeg trenger bekreftelse på at det høres mer ut som en ting enn en annen.

Ikveld har jeg bare kynnere. Kjenner det fordi magen blir hard uten smerter..

Jo men jeg hadde rier som ikke var rier men morkaken som løsnet. Så er litt sånn nå at jeg trenger bekreftelse på at det høres mer ut som en ting enn en annen.

Ikveld har jeg bare kynnere. Kjenner det fordi magen blir hard uten smerter..

Hvis du har opplevd at morkaken løsnet tidligere, og opplever «nye» smerter så hadde jeg nok villet sjekke..
mitt tredje svangerskap og kynnerne denne gangen er faktisk litt vonde.

Jeg tenker at riene vil du kjenne igjen/skjønne hva er når de kommer. De vil jo ikke stoppe opp, men øke i intensitet og ende opp i fødsel og baby. Mens kynnere kommer og går i perioder.

Jeg venter nr 4 og har smertefulle kynnere denne gangen, sånn type «må puste meg gjennom dem og stoppe opp med det jeg holder på med». Det har jeg ikke opplevd i de andre tre svangerskapene.

Har hatt bare kynnere ikveld og frøkna har vært aktiv. Så da satser jeg på å våkne av alarmen imorgen.. Grøss..

Back
Topp