I hele går på dagen gikk jeg med uregelmessige kynnere som var litt sterkere enn det jeg har hatt før.Jeg har hatt kynnere å nedpress ganske lenge nå, så tenkte ikke så mye over det. I går kveld begynnte de å komme litt mer regelmessig å ble sterkere å sterkere. Det bygde seg opp å hadde topper, klarte ikke å snakke, men det var heller ikke slik at jeg synest det gjorde KJEMPE vondt. Hehe. Det kjennest også ut som lilletrille skal komme ut rompa. Etter rundt 2-3 timer avtok det å jeg gikk tilbake til slike kynnere jeg hadde på dagen. Vokna i natt av smerter der det samme skjedde å jeg gikk rundt i 2 timer før det avtok! Blir ganske sliten av å ha det slik sist fødsel var jeg bare på kontroll da de oppdaget at jeg hadde 3-4 cm åpning å jeg ble lagt inn uten at jeg kjente noe spesielt. Derfor blir dette helt nytt for meg! Har noen av dere hatt det slik? Endte det Evt i fødsel, eller har dere det slik hver natt/dag. Hvordan startet fødselen din om du har født før? Jeg er vell en slik person som heller blir hjemme litt for lenge enn å gå til sykehuset for tidlig. Jeg vurderte forresten aldri å ringe sykehuset i går for jeg følte at de var for svake selv om de var smertefulle. jeg er 36+5 uker Idag!