rier?

Hvordan går det i dag?
Blødningen har stoppet opp, og masriene har også stoppet opp..typisk! Ringte føden, og de sa at det mest sannsynlig kom ifra den indre mormunnen som hadde åpnet seg enda mer (det samme skjedde mandagen)..jeg måtte ta kontakt hvis det begynte å renne blod..nå er det bare blod på papiret..

Blødningen har stoppet opp, og masriene har også stoppet opp..typisk! Ringte føden, og de sa at det mest sannsynlig kom ifra den indre mormunnen som hadde åpnet seg enda mer (det samme skjedde mandagen)..jeg måtte ta kontakt hvis det begynte å renne blod..nå er det bare blod på papiret..

Så de skal ikke se på deg for å være sikre engang?

Men du får nok mer rier utover kvelden og de neste dagene. Er nok ikke lenge til du er i gang...

E så gøyt å bare gå å vente på å få se den lille! Og når man har så mykje falske tegn så går man snart på veggen; -) håper det bygger seg opp idag då :-)

Eg som hadde trua siden du ikkke hadde skreve noe mer ;-) men men det skjer når det skjer :-) er no uansett ikkje lenge igjen!
Jeg skal prøve å få ting til å skje nå! Holder på ute med å renske jordbærhagen, deretter skal jeg rake hele hagen ( og den er svær)...så skal jeg gå i trappa..deretter en kveldstur ut ;)
Imorgen er det jm, kanskje hun kan hjelpe :)

Jeg skal prøve å få ting til å skje nå! Holder på ute med å renske jordbærhagen, deretter skal jeg rake hele hagen ( og den er svær)...så skal jeg gå i trappa..deretter en kveldstur ut ;)
Imorgen er det jm, kanskje hun kan hjelpe :)

Får satse på at deg hjelper ;-) bare du ikkje sliter deg ut no !

Back
Topp