Rier?

Gratulerer så mye med lillepia å din første morsdag som nybakt mamma :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye. Utrolig flott morsdags gave ;) kos dere

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med lillepia å din første morsdag som nybakt mamma :D

Takk :) Det er faktisk barn nr 2 men fødselen var helt annerledes denne gangen!

Takk :) håper at dere også får oppleve det snart og at det vil gå like bra og like fort :))

Takk :) Det er faktisk barn nr 2 men fødselen var helt annerledes denne gangen!

Åja men da så men er jo noe spesielt å få ungen da på morsdagen tenker jeg ;) så bra fødselen gikk bra :D kos deg så mye videre idag :)

Gratulerer så masse!! :excited001

Det hat jo faktisk gått veldig fort :D Kl 1 var vi på sykehuset med rier hver 2 minutt Da haddevjeg 3 cm åpning men etter sjekket og klyster fikk jeg enda sterkere rier og enda tettere:eek: Fikk epidural kl 2:15 og Lilly Anna ble født 3:41:)))
Det gikknså fort at vi ikke kunne tro! Jenta vår fant puppen selv og suget godt:p Deretter sovnet hun. Hun er utrolig søt og veldig rolig :D Elsker henne masse!!!! Hun var jo født på selve termin og på morsdagen :angel4
Gratulerer så mye:))

Hun var så rolig hele dagen men da natta kom våkna hun med kun ett ønske- suge!! Hun suget hele natten, først puppene og da de ble såre fikk hun lille fingrene mine.. Så utrolig sterk sug er det!! Hun sovnet kl 7 igjen.. Nå er jeg ganske sår og sliten og må endre hennes dagsrytme.. Ellers er det bare slik i begynnelsen så det overlever jeg også denne gangen :)

Gratulerer med babyen :)

Back
Topp