Rier?

Agoosek

Forelsket i forumet
Har vært litt dårlig i dag. Hadde først maserier men så tok de slutt rund kl 16. Siden ca 20 begynte det igjen men nå kjenner jeg også murring i korsryggen og smerter lavt under magen.. De kommer veldig ofte 3-5 min mellomrom og varer ca30-50 s Men jeg kan fortsatt snakke å gå under rier .. Er det på tide å ringe føden? Har egentlig termin i morgen :)

Sikkert ikke dumt å ringe for å spørre i alle fall. Hvis det blir stadig mer vondt, så er det nok det. Lykke til! :)

Fikk beskjed om å vente ca en time til..

Får sende litt fødestøv til deg, krysser fingrene for baby i løpet av søndagen da :D lykke til!

Lykke til :)

Det hat jo faktisk gått veldig fort :D Kl 1 var vi på sykehuset med rier hver 2 minutt Da haddevjeg 3 cm åpning men etter sjekket og klyster fikk jeg enda sterkere rier og enda tettere:eek: Fikk epidural kl 2:15 og Lilly Anna ble født 3:41:)))
Det gikknså fort at vi ikke kunne tro! Jenta vår fant puppen selv og suget godt:p Deretter sovnet hun. Hun er utrolig søt og veldig rolig :D Elsker henne masse!!!! Hun var jo født på selve termin og på morsdagen :angel4

Gratulerer så mye! For en super morsdagsgave :)

Gratulerer! :D

Gratulerer så masse❤️❤️

Gratulerer så mye!

Back
Topp