Drømmer&håper88
Glad i forumet
Hvordan kjennes det ut? Er det det folk mener med 'mensmurringer'?
Venter en liten prins 9 November ❤
Venter en liten prins 9 November ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kopi takkJa, samme type smerte, men du kan gange den med mange ganger.
Mente okiKopi takk![]()
HeheheHaha hadde rier vært bare som mensmurringer hadde ting vært enkelt. Hehe
Hehe såpass jamen jeg kan også si at det er ikke alle som forstår at det er rier. Mange tror at det er vanlig magevond eller kynnere, og det kan faktisk ta litt tid før en forstår at det er rier.Min svigerinne hadde diare på sin termindag, og da kom også takvis magesmerter. det tok maaaange timer før hun forsto at det var rier og ikke magesmerter.
![]()
OkiAltså rier er takvise intense/vonde kramper i mage/rygg. Mine satt helt vanvittig I ryggen og hadde vondt for å sitte, gå og puste. Var iallfall ikke i tvil da det begynte
![]()
Altså rier er takvise intense/vonde kramper i mage/rygg. Mine satt helt vanvittig I ryggen og hadde vondt for å sitte, gå og puste. Var iallfall ikke i tvil da det begynte
![]()
men jeg kan også si at det er ikke alle som forstår at det er rier. Mange tror at det er vanlig magevond eller kynnere, og det kan faktisk ta litt tid før en forstår at det er rier.Min svigerinne hadde diare på sin termindag, og da kom også takvis magesmerter. det tok maaaange timer før hun forsto at det var rier og ikke magesmerter.
![]()