Rier

Ja, samme type smerte, men du kan gange den med mange ganger.

Haha hadde rier vært bare som mensmurringer hadde ting vært enkelt. Hehe

De fleste er ikke i tvil om å skjønne at det er rier de kjenner ;) sånn var det her iallfall :p
Mensmurringer er tegn på at ting vokser! Det har jeg hatt så og si hele svangerskapet til nå!

men jeg kan også si at det er ikke alle som forstår at det er rier. Mange tror at det er vanlig magevond eller kynnere, og det kan faktisk ta litt tid før en forstår at det er rier. :D Min svigerinne hadde diare på sin termindag, og da kom også takvis magesmerter. det tok maaaange timer før hun forsto at det var rier og ikke magesmerter. :D

men jeg kan også si at det er ikke alle som forstår at det er rier. Mange tror at det er vanlig magevond eller kynnere, og det kan faktisk ta litt tid før en forstår at det er rier. :D Min svigerinne hadde diare på sin termindag, og da kom også takvis magesmerter. det tok maaaange timer før hun forsto at det var rier og ikke magesmerter. :D
Hehe såpass ja:D

Venter en liten prins 9 November ❤

Altså rier er takvise intense/vonde kramper i mage/rygg. Mine satt helt vanvittig I ryggen og hadde vondt for å sitte, gå og puste. Var iallfall ikke i tvil da det begynte :)

:)

Jeg var veldig usikker på om jeg hadde rier eller om det var kynnere, da min fødsel startet. Det kjentes ut som kynnere de første tre timene egentlig.. :) Men det var rier, og de var effektive!:)

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Back
Topp