GromegaResær'n
Flørter med forumet
Stod å lagde middag, da det smalt til og gjorde skikkelig vondt i bekkenet og rundt der.. Det ble verre og verre å gå, og når jeg går nå, må jeg gå skikkelig breibeint og vaggete, for å klare det:S ryggen verker og det strammer seg nederste delen av magen. Ligger på sofaen, men blir ikke bedre av det heller..
Kan dette høres ut som en start, eller er det bare ønsketenkning fra min side? 3 dager på overtid og lei, og ser etter alle mulige tegn
Men etter at det begynte nå, har det ikke gitt seg.. Holdt på en time/halvannen nå..
What to do? Vil ikke ringe sykehuset i ett sett uten grunn heller, men det er kanskje greit snart?:S førstegangs og full av spørsmål!
Venter en liten gutt 27. Juli 2013 <3
Sendt fra app'n
Kan dette høres ut som en start, eller er det bare ønsketenkning fra min side? 3 dager på overtid og lei, og ser etter alle mulige tegn
Men etter at det begynte nå, har det ikke gitt seg.. Holdt på en time/halvannen nå..
What to do? Vil ikke ringe sykehuset i ett sett uten grunn heller, men det er kanskje greit snart?:S førstegangs og full av spørsmål!
Venter en liten gutt 27. Juli 2013 <3
Sendt fra app'n