Rier?

GromegaResær'n

Flørter med forumet
Stod å lagde middag, da det smalt til og gjorde skikkelig vondt i bekkenet og rundt der.. Det ble verre og verre å gå, og når jeg går nå, må jeg gå skikkelig breibeint og vaggete, for å klare det:S ryggen verker og det strammer seg nederste delen av magen. Ligger på sofaen, men blir ikke bedre av det heller..
Kan dette høres ut som en start, eller er det bare ønsketenkning fra min side?:P 3 dager på overtid og lei, og ser etter alle mulige tegn :P

Men etter at det begynte nå, har det ikke gitt seg.. Holdt på en time/halvannen nå..

What to do? Vil ikke ringe sykehuset i ett sett uten grunn heller, men det er kanskje greit snart?:S førstegangs og full av spørsmål!:P

Venter en liten gutt 27. Juli 2013 <3
Sendt fra app'n:)

Er det der konstant eller kommer de og går igjenTa tiden på hvor lenge det varer og hvor lang tid det er i mellom i såfall. :)

Mine rier satt i ryggen, lårene og nederst i magen;) så dette kan jo være noe om de kommer i tak;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Har hatt endel kraftige kynnere siste tiden, men syns detta føles annerledes.. Det kom og gikk ganske hyppig i halvannen time, men nå har det vært litt roligere.. Fortsatt vondt i ryggen og vondt å gå.. Føles ut som det strammer rundt ryggen og ut i sidene liksom. Ser ann om det tar seg opp litt igjen, så skal jeg prøve å ta tiden da:)
Er det vanlig at riene kan gi seg litt i perioder, for så å komme tilbake? Eller kan det være kynnere som bare verker nederst i magen?
Kynnerne jeg har hatt hittil har sitti øverst i magen og ikke vært sånn vondt i ryggen..

Kan høres ut som begynnelsen av rier ja ;) ring føden når takene kommer regelmessig og du har klart å time de :) så lenge de er uregelmessig er det bare å holde seg i ro hjemme.
Lykke til i natt ;)

Så heldig du er :p jeg får skikkelig tak nederst i magen har holdt på i hele kveld, men kjenner ingenting i rygg så er nok ikke noe på gang hos meg :(

Kan nok hende det bare var bekkenet som spilte et puss her.. Trur det var det som tok kvelden i går, for sammentrekningene ga seg utover kvelden:( ryggen og bekkenet har derimot vært kranglete og vondt i hele natt-.-
Så får vel bare fortsette å håpe det skjer noe snart nå da.. Blir jo helt gal av denna ventinga!:/

Kan nok hende det bare var bekkenet som spilte et puss her.. Trur det var det som tok kvelden i går, for sammentrekningene ga seg utover kvelden:( ryggen og bekkenet har derimot vært kranglete og vondt i hele natt-.-
Så får vel bare fortsette å håpe det skjer noe snart nå da.. Blir jo helt gal av denna ventinga!:/

Høres vel ut som modnings rier- de har effekt men kan komme og gå ;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp