Rier???

sunniz

Flørter med forumet
Hei har nå i noen timer hatt veldig vonde rier/mensensmerter... Har hatt kraftige kynnere siden uke 16, men sentrert mye verre!! Er ca 6-8 min mellom dem og det varer fra 1-2 min... Slimproppen min har gått over flere dager siden torsdag og jeg har i helgen hatt rosa utflod.. Bør jeg ringe sykehuset eller avvente? Tar bare 10 min å kjøre dit... Hjeelp;)

Ohhh, spennende!! :))) Hvis du føler deg usikker, så ring og snakk med føden! Masse lykke til :))

Dette høres veldig ut som begynnelsen på min fødsel! Jeg hadde også mye kynnere fra uke 16 (faktisk!) og de ble hyppigere og sterkere på slutten. Da de første riene mine kom var jeg i tvil, men tenkte "det er sikkert bare kynnere" Utover natten ble jeg mer og mer sikker på at det var rier. De ble kraftigere og jeg hadde også gode tak i ryggen/menssmerter. Slimproppen gikk etter overtidskntroll to dager før og jeg fikk en del rosa utflod som deg. De første riene mine kom i 21 tiden og vi var på sykehuset kl. 12 dagen etter. Da hadde jeg 2 cm. Prinsen ble født 23.06 samme kveld.

En annen ting, riene mine var aldri særlig regelmessige. Varte stort sett i 1 min, men intervallene mellom steg og sank om hverandre. 

Lykke til!! :)

Back
Topp