Rier?

Divinity

Gift med forumet
Hei, dette er sikkert et utrolig teit sp.mål. Men, må magen stramme seg under rier? [8|]

ok.. for i natt og i hele dag har eg hatt forferdelig mageknip.. Men, når eg springer på do kommer det liksom ingenting :p Smertene kommer med 5 min mellomrom og varer i 1 til 1 1/2 minutt, men magen strammer seg liksom ikke som ved kynnere...

Hmmmm, så fort man glemme! Husker riene som vondt vondt vondt krampelignende i ryggen, men huske ikkje om magen stramma seg... Det forbinder æ med kynnere...[8|]

kan bare snakke for meg selv,men jeg trodde det var kynnere når riene begynte!bare sterkere[:)]

men alle er forskjellige,lykke til!

mangen min ble stram som pokker da jeg hadde rier.
Men smertene lå i korsryggen

de sier at under kynnere blir magen hard som en ball... mens under rier er magen hard som et bord! [:)]

har ikke hørt at en kan ha rier uten at den strammes... men er mye jeg ikke vet [:D]

Jeg har liksom alltid innbilt meg at magen skal stramme seg.. Men, kanskje eg bør ta en tlf til føden og høre hva de sier [8|] Er så kjipt vist det bare er luft eller noe liksom..

bedre å ringe en gang for mye[:)]

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: Divinity

ok.. for i natt og i hele dag har eg hatt forferdelig mageknip.. Men, når eg springer på do kommer det liksom ingenting :p Smertene kommer med 5 min mellomrom og varer i 1 til 1 1/2 minutt, men magen strammer seg liksom ikke som ved kynnere...

Tror nok du har rier jeg![:D]
Men øker de i inntensitet da. Blir de verre og lengre?

Ja.. det er verre nå enn for tre timer siden liksom.. men, det blir ganske sakte verre og lengre..

Back
Topp