Rier..

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Begynte med rier igår morges klokka 05.30, og de har kommet uregelmessig, men aldri skjeldnere enn 10min mellom hver siden det.. det vil si 36timer det... Mer enn det og..
Har vært på føden, først igår, da var det en cm åpning..[:'(] Dro hjem, og vandra over stuegulvet hele natta med rier. Fikk slappet av litt fra kl 6-7 mellom riene, men så orka jeg ikke ligge mer.
Dro på føden igjen i 12 tiden, og da er det fortsatt en cm åpning, men litt mykere. [:(]
Ble sendt hjem med en paralgin major stikkpille, og beskjed om å slappe av..
Nå har jeg liggi i senga i noen timer, men riene er det samme, bare vondere og vondere, men de kommer ikke ofte nok!! Hva fa*n skal jeg gjøre? jeg er dausliten nå...!!!!
Hvorfor får jeg ikke åpning..?
Jordmor mente riene var kraftige, men siden de kommer med for langt mellomrom så de er ikke så effektive..!
Noen erfaringer vær så snill?

JEG hadde krevd at de la meg inn på sykehuset.
Gjør det,så får du noe å sove på,for det kan jo drøye enda mere.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Enig. Lykke til[:)]

signerer over her, dra inn og gråt dine slitne tårer til de hører deg,

skal ikke være nødvendig å ikke få slappet av noe før fødselen er skikkelig i gang,

du skal jo klare å få til den også[:)]
lykke til

uff dette hørtes slitsomt ut!

har liksom ingen tips jeg, men ønsker deg lykke til! og håper det blir en ræcer torsdagskveld baby!!

[:)]

Gå , gå , gå.....det er mitt eneste råd. Tyngdekraften er den beste hjelperen din nå. Det hjelper faktisk på smertene også, de er værre når en ligger og venter på de en når du er oppe og går. Lykke til du har gull i vente :-)

ORIGINAL: Nøtteknekkern

hørtes slitsomt ut!! Håper d skjer noe snart! Lykke til!! [:D] Gleder meg på dine vegner [:D]

Jeg gikk i tre døgn med konstante maserier og ingen søvn så skjønner hvordan du har det! Ringte tilslutt i desperasjon for å høre om det var noe de kunne gjøre for å stanse riene siden ingenting mer skjedde men da jeg tilslutt kom inn var det endelig 4 cm åpning. Gutten min lå i stjernekikkerposisjon da så det var vist noe av grunnen til at det tok så lang tid. [8|] Jeg vet jammen ikke hva jeg kan råde deg. Jeg fikk drypp og rie stimulerende siden ting var i gang men hva man kan gjøre selv vet jeg ikke. [:o] Stakkars deg! Jeg føler med deg!

Samme skjedde meg, fikk rier og det var faktisk bare 3-4 min i mellom fra første rie, men det åpnet seg "aldri". Tok veldig lang tid. Jeg lå mye da... Desverre! Hadde kanskje gått fortere om jeg hadde gått og brukt tyngdekraften mer! Tok 32 timer fra første rie til hun var ute, de måtte ta vannet og når det heller ikke hjalp fikk jeg epidural fordi jeg var utslitt og ikke hadde sovet på lenge, fikk da også drypp som satte fart på tingene og plopp var hun ute [8D]

Jenta mi var stjernekikker, slik som Kriswizz sin, fikk samme beskjed, at det var muligens derfor det tok så lang tid... Jeg måtte snu meg fra side til side (liggende), da tilslutt kom hun i riktig posisjon

Samme skjedde meg meg [&o] etter nesten 40 timer med sammenhengende rier fikk eg de til å ta meg inn, der eg fikk morfin så eg kunne få sove men det rakk eg aldri.. virker som kroppen jobbet mer når eg fikk slappet av..

Lykke til[:)]

Back
Topp