Rier Vs kynnere?

Litja17

Elsker forumet
Septembergull'17
Høsthjerter 2017
Marsboere 2020
Har noe som ligner regelmessige kynnere nå, varer rundt et minutt med 5-10 minutters mellomrom. Strammer littegrann /litt mer ubehagelig enn vanlige kynnere, men er det egentlig vits å time/gjøre noe utav før det merkes ordentlig?

Bor med 10 minutter til sykehuset og har ingen risikofaktorer, bare lei og fødeklar, så mulig eg innbiller meg ting som ikkje skjer [emoji14]
 
Det vel bare å vente til de gjør vondere/kommer oftere vil jeg tro. Men håper det er oppstarten på noe for deg :)
 
Regelmessighet og det at de vedvarer også om en er i bevegelse er vel indikasjon på at det er rier og ikke kynnere :) Håper det er the real deal!
 
Det vel bare å vente til de gjør vondere/kommer oftere vil jeg tro. Men håper det er oppstarten på noe for deg :)
Ja, tenker jo egentlig det, alle sier jo at en vet når det er rier. Untatt disse som ikke gjør det/plutselig har pressrier.....greit med litt mer forvarsel.

"ria" gikk ikke over når eg reiste meg, men fortsatte ut i kynnerland, har vart i 10 minutter nå, så da er det nok falsk alarm.
 
For meg gikk det rett fra kraftige kynnere til skikkelige rier og to timer senere så var de ute (begge fødslene mine var sånn), kan absolutt være noe på gang [emoji7]
Kan noteres at jeg gikk med kynnere i flere uker, men de siste dagene før han kom så var de sånn som de beskriver [emoji4]
 
Holder på enda, ble ganske hissig når ting gikk på tverke under middagslaginga (men joda, gikk fint å lage middag med omtrent konstant kynner og iblant litt mer intens). Så enda håp om at noe skjer, men at det bare tar tid.
Hatt kynnere av og på i mange uker, så det er ikke noe nytt, mest måten de er på nå.
 
Holder på enda, ble ganske hissig når ting gikk på tverke under middagslaginga (men joda, gikk fint å lage middag med omtrent konstant kynner og iblant litt mer intens). Så enda håp om at noe skjer, men at det bare tar tid.
Hatt kynnere av og på i mange uker, så det er ikke noe nytt, mest måten de er på nå.
Hvordan går det? :)
 
Hvordan går det? :)
Ligger på sofaen i dag også, fødeavdelingen på tv [emoji106] kynnere /rier/spark stort sett hele tida. Ikke vondt så har ikke gidda ta tida på det i dag, så langt. Sovet godt i natt [emoji4]
 
Back
Topp