Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kan komme helt ut av det blå uteb at vannet har gått, ja. De første timene satt det i nedre del av ryggen. Så satt de i magen og personlig syns jeg det var verre når de satt ordentlig i magen enn i ryggen.Sitter å venter i spenning på at noe skal skje, er førstegangs og har termin på lørdag
Hvor sitter/satt riene deres, i rygg, øvre, nedre eller hele magen? Og kan de komme helt ut av det blå uten at vannet er gått?
Det gjør vi alle men du kommer til å skjønne at det er rier. Husk også at du kan alltid ringe føden og få hjelpenJeg er så redd at jeg ikke kommer til å skjønne hva som skjer jeg før det plutselig starter å haste litt![]()
*Sniker*Jeg er så redd at jeg ikke kommer til å skjønne hva som skjer jeg før det plutselig starter å haste litt![]()
Hadde ikke strømmen gått hos oss, hadde jeg født hjemme..Jeg er så redd at jeg ikke kommer til å skjønne hva som skjer jeg før det plutselig starter å haste litt![]()
Shit! :O skremmende !Hadde ikke strømmen gått hos oss, hadde jeg født hjemme..jeg skjønte ikke at det var rier, jm på telefon og på ctg sa at dette er nok bare kynnere. Hadde som sagt 3-4 rier som jeg syns var vonde før pressriene
ute på null komma niks
![]()
Var ikke så skremmende der og daShit! :O skremmende !men høres jo behagelig ut da xD
Høres lurt utVar ikke så skremmende der og dabare lo for det meste. Denne gangen drar jeg inn før..
![]()