Rier som stopper opp!

LilleOktober

Blir kjent med forumet
I natt i 4-tiden begynte jeg å kjenne på små rier, men gadd egentlig ikke bry meg for jeg trodde det bare var teite kynnere. Sovnet og våknet igjen klokken 08 av sterkere rier. Satte på stoppeklokke og det var 10 min mellom og riene varte ca 1 min. Ringte føden for å høre når vi skulle kjøre da vi har et stykke å kjøre for å komme til sykehus. Når riene kom med 5 min mellomrom var det på tide å kjøre sa hun. Etter 2-3 timer kom riene med 6 min mellomrom og de hadde økt godt i styrke. Jeg tenkte at nå er det ikke så lenge til vi får se den lille! Men så begynner riene å dabbe av! Det blir 8 min mellom, så 10-15 osv. Jeg gikk å la meg på senga og klarte faktisk å sovne. Nå etter 1,5 time våkner jeg igjen.... Har fortsatt rier, de kommer med 15 min mellom, men har dabbet av i styrke.

Kjenner at jeg er ganske skuffa og håååper at det skal ta seg opp! Er 40+4 idag, så nå synes jeg det er på tide..

:)
 
Skjønner dere tenkte det ikke var lenge til minien var i armene da ja,kjedelig....:dontknow
Håper riene tar seg opp igjen:hello2
:signs003
 
Uff så kjedelig! Når det først har begynt, så vil man lissom at det skal fortsette til alt er ferdig:confused: har du føda før? Jeg fikk beskjed om at når nr 2 kom, så kunne det hende at det stoppa litt opp å sånt:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Kjedelig, opplevde det sist selv :( tipper du er i latensfasen nå og om ikke lenge vil riene ta seg opp skikkelig, så du burde få deg mest mulig hvile nå, de kreftene er gode å ha senere (snakker av erfaring) ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Kjedelig, opplevde det sist selv :( tipper du er i latensfasen nå og om ikke lenge vil riene ta seg opp skikkelig, så du burde få deg mest mulig hvile nå, de kreftene er gode å ha senere (snakker av erfaring) ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Håper skikkelig på det! :) skal prøve å hvile så mye som mulig :)
 
Så kjedelig da, håper dem tar seg opp igjen snart da :) Lurt å hvile godt i mellomtiden tenker jeg! :)
 
Håper skikkelig på det! :) skal prøve å hvile så mye som mulig :)
Jeg har trua jeg iallfall ;) men latensfasen kan være lang og seig, du får unne deg hvile og avslapning i dag som sagt, så skal du se at det tar seg opp senere :):)
Masse lykke til :D

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Så kjedelig at det dabbet av.. Jeg har opplevd noe av det samme i dag. Men de sammentrekkningene jeg har hatt har ikke vært sterke nok og med for langt mellomrom. Så har ikke vurdert å ringe sykehuset eller noe.Og nå kjenner jeg det nesten ikke lenger. Men er nok ikke så lenge til vi sitter her med rier :)
 
I natt i 4-tiden begynte jeg å kjenne på små rier, men gadd egentlig ikke bry meg for jeg trodde det bare var teite kynnere. Sovnet og våknet igjen klokken 08 av sterkere rier. Satte på stoppeklokke og det var 10 min mellom og riene varte ca 1 min. Ringte føden for å høre når vi skulle kjøre da vi har et stykke å kjøre for å komme til sykehus. Når riene kom med 5 min mellomrom var det på tide å kjøre sa hun. Etter 2-3 timer kom riene med 6 min mellomrom og de hadde økt godt i styrke. Jeg tenkte at nå er det ikke så lenge til vi får se den lille! Men så begynner riene å dabbe av! Det blir 8 min mellom, så 10-15 osv. Jeg gikk å la meg på senga og klarte faktisk å sovne. Nå etter 1,5 time våkner jeg igjen.... Har fortsatt rier, de kommer med 15 min mellom, men har dabbet av i styrke.

Kjenner at jeg er ganske skuffa og håååper at det skal ta seg opp! Er 40+4 idag, så nå synes jeg det er på tide..

:)
Hadde det på akkurat samme for 2 dager siden! Riene var vonde og kom med 3-5 min mellomrom, for så å komme sjeldnere etter mange, mange timer! Skikkelig nedtur! 2 dager på overtid nå.. Har fortsatt tak av og til.. Dette er min nr 2..
 
Hadde det sånn med min første! Begynte med rier, som kom regelmessig, reiste på føden på sjekk, registrerte rier, men de ble svakere og svakere.. hadde 2 cm og fikk beskjed om at enten så tok det seg forholdsvis fort, ellers kunne jeg faktisk gå sånn i et par uker.. han kom 1 uker etterpå.. utrolig seige dager!
 
Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente da :) gleder meg hvertfall til riene begynner igjen for fullt, og vi endelig kan reise på sykehus!
 
Hadde det sånn med første, riene var sterke og ofte og jevne, men plutselig dabbet de av... Mine holdt på sånn hele veien, så måtte ha drypp for å beholde de.. Men det kan godt være de bare tuller med deg nå i begynnelsen og blir fine og sterke og jevne etterhvert, så slapp av og sov om du kan, jeg tror du snart har babyen din :)
 
Hadde det sånn med min første! Begynte med rier, som kom regelmessig, reiste på føden på sjekk, registrerte rier, men de ble svakere og svakere.. hadde 2 cm og fikk beskjed om at enten så tok det seg forholdsvis fort, ellers kunne jeg faktisk gå sånn i et par uker.. han kom 1 uker etterpå.. utrolig seige dager!


Men var det da en uke med rier eller stoppet de opp? Jeg har jo sett for meg at når riene kommer så er vi i gang, men det er vi altså ikke nødvendigvis. :)
 
Men var det da en uke med rier eller stoppet de opp? Jeg har jo sett for meg at når riene kommer så er vi i gang, men det er vi altså ikke nødvendigvis. :)
Riene stoppet altså opp samme dagen som de begynte, begynte ikke før 6 dager etterpå igjen! og da var de mye sterkere og mer regelmessige enn første gangen :)
 
Har hatt rier i snart et døgn nå.. De siste timene har det vert ca 10 min mellom hver. De er såpass vonde at jeg må puste meg gjennom. Om jeg ikke får sove blir det en telefon til fødeavdelinga. Men de vil jo heller ikke at man skal komme før det er 5 min mellom- regelmessig. Ååh, håper bare på mer rier nåå..

Tusen takk for lykkeønskninger ❤️
 
Har hatt rier i snart et døgn nå.. De siste timene har det vert ca 10 min mellom hver. De er såpass vonde at jeg må puste meg gjennom. Om jeg ikke får sove blir det en telefon til fødeavdelinga. Men de vil jo heller ikke at man skal komme før det er 5 min mellom- regelmessig. Ååh, håper bare på mer rier nåå..

Tusen takk for lykkeønskninger ❤️
Spennende!! Masse lykke til ;) om riene blir enda sterkere og dritvonde, men ikke hyppigere så ville jeg ringt allikevel! :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Back
Topp