Rier? Maserier?....

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Lurer på hva dette er...
Sammentrekniger har vedvart noen timer. Kommer med ca 7 min mellomrom men uregelmessige og i perioder nede i hvert 2. Minutt. Flere tak som er skikkelig vonde.. Hatt så mue ubehag siste tiden så våger ikke håpe noe men.. Kan jo være lille som spiller meg et puss igjen, men disse er periodevis skikkelig vonde tak!
Har jo født før men da gikk vannet først.

Kan jo være noe ekte men kan også bare være tull.... Kan rier være så uregelmessige i starten???
 
Mine rier var veldig uregelmessige i starten, husker jeg.. Lykke til :)
 
Jeg tror de kan være det:) krysser fingrene for at det er noe på gang:) men det kan vel ta tid,etter det jeg har skjønt på flere:confused:
 
Jeg hadde det slik i 2-3 dager forrige gang, før det plutselig gikk over i mer regelmessige rier. Så det kan absolutt være noe på gang! Håper du evt slipper å gå slik like lenge, for det er slitsomt! Krysser fingrene for deg:)
 
Takk jenter! Noen er passe kraftige og sitter rett i ryggen. Mellom 8 og 3 minutt
mellom de fleste og varer opp mot 1 minutt.. Får se hva som skjer. Hadde vært veldig greit om de tok seg opp ;)
 
Mine rier ble ikke regelmessige. Hadde f.eks to rier på en halvtime før jeg plutselig fikk rier uten pause i en halvtime.

Lykke til! :)
 
Ja det er jo min lille snuppe bevis på,først uregelmessige,så regelmessige med lang til mellom og så regelmessige med kortere tid mellom,men vonde var de alle....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Ikke sant!

Kommer med 3-5 min mellomrom, varighet 45 sek- 1,5 minutt... Men våger ikke tro sikkert. Er vonde men ikke sååå vonde. Sist gikk vannet først. Da er det jo liksom ingen tvil! :/
Hatt så mye sporadisk vondt i det siste at vet ikke hva jeg skal tro nå..
 
Krysser fingrene for at det er i gang for deg :) Masse lykke til :)
 
Ikke sant!

Kommer med 3-5 min mellomrom, varighet 45 sek- 1,5 minutt... Men våger ikke tro sikkert. Er vonde men ikke sååå vonde. Sist gikk vannet først. Da er det jo liksom ingen tvil! :/
Hatt så mye sporadisk vondt i det siste at vet ikke hva jeg skal tro nå..
Høres ut som noe er på gang siden det tar seg opp, så vil bare ønske deg Lykke til! :)
Her starta det også med rier nå, og første gangen starta det med vannavgang..så det var litt annerledes enn jeg hadde sett for meg.
Hvis det ikke er mer enn 5 min mellom hver ville jeg ringt føden, siden du er 2.gangs kan det gå veldig fort på slutten,)
 
Krysser fingrene for at noe er på gang. Har hørt at mange ikke får helt regelmessige rier. :)
 
Takk!
Vannet er gått og klyster satt :p begynner å bli litt vondt men ikke sååå vondt. Gruer meg litt nå :p men godt å vite jeg nærmer meg mål :)
 
Back
Topp