Rier, maserier eller bare masing?

Asutori

Betatt av forumet
Etter akupunktur og tøying tidligere i dag kom jeg hjem og fikk murringer/vondt i ryggen. Var konstant i ca 1,5 t før det begynte å komme i tak rundt i 5tiden. Er ganske uregelmessig. I starten varte det ett halvt minutt, men har nå gått opp til litt over ett minutt. Først kom det med 5min mellomrom før det tok litt pause, og nå er det ca 15 min mellom. Er ikke så vondt at jeg må puste meg gjennom, men kjenner det godt.

Er dette rier eller bare maser det?

Tøyingen var litt ubehagelig og småvond. Mini lå langt nede, og jordmor mente jeg var veldig moden. Håper det skjer noe nå

Det høres ut som maserier, spesielt siden det er mer tid mellom enn tidligere. Roer det seg ned dersom du endrer stilling?
Du kan prøve å gå litt, det hjalp meg da jeg hadde maserier og rier.
Men det er et veldig godt tegn på at noe er på gang ja :)

Tøyingen var litt ubehagelig og småvond. Mini lå langt nede, og jordmor mente jeg var veldig moden. Håper det skjer noe nå
Oh no... ikke svaret jeg ville ha, hehe! :)
Syns også akupunkturen er ubehagelig og ekkel, så da blir det ikke så koselig dag imorgen :p

Ønsker deg lykke til og håper at det blir fødsel på deg! :)

Høres ut som sånn det tidligere har startet hos meg! Med førstemann prøvde jeg å legge meg siden det liksom ikke var jevnt eller vondt nok. Men sovnet ikke en gang før jeg måtte stå opp og ha mat (!!!brødskive med leverpostei som jeg normalt aldri spiser!!), og vips kom riene jevnt, trutt og hyppig!
Lykke til!! :)

Fikk en sjekk inne på sjukehuset, men hadde bare 2cm åpning. Venter en time før neste sjekk, så håper det skjer noe. Har ikke mye lyst til å reise hjem igjen

25 min. Fikk bli over natta, noe som var bra siden riene ble mer intense. Er fremdeles på sykehuset og venter på mini, men nå er hun der snart

Stort tillykke!❤️

Back
Topp