Rier? (lang)

sweetdream

Flørter med forumet
lurer på hvordan man kan vite at det er rier en har jeg. Sliter med noe av det samme som sicily, men jeg har hatt det slik i ca 2 uker. Smertene er som mensensmerter og magen blir kjempehard, og de kan være intense i alt fra to min til to timer. Ingenting som hjelper mot smertene, og de oppstår mest på natten (10-15 "etapper" pr dag). Har også vanlige kynnere utenom. Tidligere i svangerskapet har jeg hatt masse kynnere, samt menssmerter(livmora som strekkes), men dette kan ikke sammenlignes med det jeg kjenner nå. Skal til JM i morgen så jeg får spørre henne da, men godt å få det ut her også synes jeg. Har hatt masse vondt i magen tidligere i svangerskapet så jeg har vært inn på endel ekstra kontroller, så jeg synes det er ekkelt å måtte virke sytete e.l. Grunnen til at jeg ikke har tatt kontakt med noen om det tidligere er at jeg har slått meg til ro med at alt er bra da jeg mellom "etappene" kjenner masse liv.
Er det dette en kan kalle maserier?

vet ikke jeg, desverre[:(]

men det er bedre å spørre en gang for mye enn for lite......selv om alt er i orden er det godt å få sjekket det[;)][;)][;)]
må si i fra i morgen hvordan det går[;)]

mange klemmer fra meg[:D]

Synes du skal få sjekket det hos jordmor!
Ikke for å skremme, men jeg holdt også på å
føde for tidligt i mitt første svangerskap.(uke 24)

Alle sa det var normalt å ha smerter når man var
gravid, og jeg følte vel jeg var pysete, som syntes det
var så vondt....
Kjente ikke forskjell på kynnere og effektive rier!
Jordmora kan enkelt gi deg svar på hvordan det ligger
an ved å undersøke deg!
Masse lykke til!
Håper alt er i orden, så du slipper bekymre deg mer![:)]

har egenlig ikke noe serlig peiling men det beste er vel da å kontakte fast lege elr JM.....lykke til

Skal høre med JM i morgen, håper hun finner ut noe av det. Men hun har en tendens til å si "ALT er normalt i et svangerskap", så jeg er litt redd hun ikke skal ta meg alvorlig. Får håpe på det beste.
klemmer fra meg

Det sa jordmoren min åg, helt til hun sjekket livmorhalsen,
fordi magen min hadde sunket så fælt.....
Jeg hadde åpning....
Da bar det rett på sykehuset.

Hvis du føler at noe er galt, må du gi beskjed om det!
Bedre å få sjekket en gang for mye!

Lykke til!

Jeg vet ikke,men kynnere skal IKKE gjøre vondt!! Har du vært i kontakt med (lege/jordmor) fødeavdlingen?? Det ville jeg gjort! Tatt en tlf og bare forhørt meg [;)]

Back
Topp