Rier i ryggen?

Søskendrøm

Andre møte med forumet
Dere som har født og fått rier i ryggen, er det kun nederst i korsryggen riene sitter eller litt oppover også?
Har mye murringer i ryggen idag, men ikke så langt nede, ca midt på rygg. Kun ubehagelig foreløpig, ikke veldig smertefullt, men kommer flere ganger med mellomrom.

Mine rier med førstemann satt i ryggen, hovedsaklig korsrygg mot bekken, men husker at det strammet godt litt over korsryggen også :)

Samme som hun over :)

Takk for svar! Har mye murringer rett under bh-stroppen på en måte. Kanskje det er en begynnelse på noe :excited001 Men håper de tar seg litt lenger ned mot korsryggen etterhvert så jeg kanskje forstår litt mer av hva dette er

Hadde rier både i mage og rygg med nr 3 og da begynte de i korsryggen og gikk nedover rompa.

Takk for svar! Har mye murringer rett under bh-stroppen på en måte. Kanskje det er en begynnelse på noe :excited001 Men håper de tar seg litt lenger ned mot korsryggen etterhvert så jeg kanskje forstår litt mer av hva dette er
Hvordan går det i dag? :)

Tror rier kan utarte seg på mange måter. Mine satt i hofte og lår sist gang. Da ble jeg faktisk bare veldig sur; for dét var ikke gøy...!
Da foretrakk jeg kun i mage, som med første.

Hvordan gikk det med smertene? :)

Tror rier kan utarte seg på mange måter. Mine satt i hofte og lår sist gang. Da ble jeg faktisk bare veldig sur; for dét var ikke gøy...!
Da foretrakk jeg kun i mage, som med første.

Hvordan gikk det med smertene? :)

Kjenner meg igjen. Hadde kun i magen med nr 1 og 2. Med nr 3 derimot hadde jeg rier fra toppen av magen som gikk nedover og bak på ryggen ned til rompe og lår. Så var det 10 sek pause før det var påen igjen. Riene i magen var jo bare peanuts i forhold.

Kjenner meg igjen. Hadde kun i magen med nr 1 og 2. Med nr 3 derimot hadde jeg rier fra toppen av magen som gikk nedover og bak på ryggen ned til rompe og lår. Så var det 10 sek pause før det var påen igjen. Riene i magen var jo bare peanuts i forhold.

Det er jeg helt enig i. Tar heller dobbelt så lenge med magerier, enn en runde hofte/lår. Jeg kjente jeg ønsket amputere på stedet :P
Er gravid med nr 3 nå, håååper på magerier neste gang. :)

Mine rier startet i korsryggen før de flyttet seg over til magen og strålte nedover lårene.
hadde ikke så mye modningsrier i forveien, kun litt mensmurring i ukene i forveien. Det var noe likt men veldig mye svakere. klarte ikke gjøre noe som helst under riene, måtte puste og konsentrere meg.. og samboer som masserte korsrygg.

lykke til! xsmile9

Her var det desverre ikke riene som begynte, men nyrebekkenbetennelse. Så venter fremdeles i spenning på når det skal starte! Takk for svar alle sammen :Heartred

Hadde ekstreme rier i ryggen under fødsel med nr 1. Men det var korsryggen. Ikke så langt opp som bhen.
Med nr 2 satt alle riene i magen. Det var så sinnsykt mye bedre :hilarious:

Back
Topp