Rier i ryggen

Narnia88

Flørter med forumet
Til dere som har hatt rier kun i ryggen (eller også evt setet og beina), men ikke kjent noe i magen:
Forsto dere det var rier?

Jeg sliter sånn med gjenntagende, murrende tak i korsryggen nå.
Jeg tror ikke det er rier, altså, men det fikk meg til å tenke på om jeg ville skjønne det om det var det hvis det ikke samtidig strammes i magen [emoji23]
Er en del nedpress samtidig, men det har jeg hatt lenge alt, så som sagt er det nok ikke noe i gjære akkurat nå, ville bare høre hva slags erfaring folk har.
Venter nr 3, men har alt befunnet meg på sykehuset når riene så smått har startet med de to andre, så jeg har liksom ikke trengt tenke noe over dette med dem [emoji12]

Jeg har hatt masse kynnere og sammentrekkninger i magen, men når riene startet så var det kun i ryggen, jeg skjønte det egentlig etter den første at det var rier :p

Magen strammer seg ikke, var kun verking i korsryggen.

Kjente det på styrken at det måtte være rier:)

Jeg har hatt masse kynnere og sammentrekkninger i magen, men når riene startet så var det kun i ryggen, jeg skjønte det egentlig etter den første at det var rier [emoji14]

Magen strammer seg ikke, var kun verking i korsryggen.

Kjente det på styrken at det måtte være rier:)
Får satse på det er noe slikt som skjer her også. Har hatt kynnere siden uke 20, og nå mot slutten er mange av dem veldig sterke, men rier i magen skal jeg nok kjenne igjen. Ble brått mer usikker hvis de bare skal sitte i ryggen, men det var godt å høre at det merkes ;-)

Høres ut som det samme jeg har, sykt irriterende å vonde kynnere som jeg kjenner i ryggen, setter og lysken. Magen er konstant hard. Men de øker aldri i styrke så da er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente på at deg skal starte på ordentlig

Jeg gikk med tak i ryggen noen uker før vannet gikk, må ha vært modningsrier. Det kjente jeg kun bak, men de ble mer tydelige da riene først startet. Da satt det både foran og bak.

Man merker det veldig godt mtp at det er så tydelig at smerten kommer og går. Altså fra kjempe vondt til omtrent smertefri. Mens med murringer så er det mer eller mindre konstant...

Var aldri i tvil når riene faktisk starta med første! Hadde ikke så mye tak i ryggen den gangen. Men denne gangen har det vært tak i ryggen den siste tiden. Men ille spent på hvordan det blir denne gang. Om det blir mer intenst med en gang og kortere varslingstid/forvarsel!

Jeg fikk riene i hoftene forrige gang, det var helt jævlig, kunne ikke stå eller sitte, så om jeg ikke får det sånn denne gangen er jeg usikker på om jeg skjønner hva som skjer. Å min første fødsel tok ikke mange timene, å hun ligger veldig langt nede i bekkenet så jm mente denne fødselen kom til å gå fort. Håper bare jeg skjønner hva som skjer før det er for sent

Back
Topp