Rier etter modningsakupunktur ?

Mamma2021

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Hadde aku + soneterapi før i dag.
Sovnet på sofaen i ettermiddag og våknet av takvise kramper så lavt i korsryggen at det nesten er nede i setet, + mensmurringer nede i livmoren.
Har noen opplevd dette av behandling?
Vart ca 1t ganske intens med lite pauser på krampene.
Er sånn at jeg føler for å røre meg/endre stilling når krampene står på.
38 uker (37+6 i dag.)
 
Kan høres ut som modningsrier. Forrige kontroll snakket jordmor om dette. Er vist ganske vanlig med nr 3 hvertfall. Hun forklarte det som rier med jevne tak, men som ikke tok seg opp. Roer der seg var ikke fødsel i gang, men var jeg i tvil skulle jeg kontakte føden. Var vist ikke uvanlig at man kan gå med ett par cm åpning i noen uker….
Jeg har ikke opplevde til nå eller med de de to første. Hadde modningsakupunktur med første….
 
Kan høres ut som modningsrier. Forrige kontroll snakket jordmor om dette. Er vist ganske vanlig med nr 3 hvertfall. Hun forklarte det som rier med jevne tak, men som ikke tok seg opp. Roer der seg var ikke fødsel i gang, men var jeg i tvil skulle jeg kontakte føden. Var vist ikke uvanlig at man kan gå med ett par cm åpning i noen uker….
Jeg har ikke opplevde til nå eller med de de to første. Hadde modningsakupunktur med første….
Det roet seg her. Spent på om det skjer noe mer ila neste dagene.
Dette var 2. aku/soneterapi timen.
Skal til jordmor i morgen og høre om henne kan sjekke om det har modnet noe.
 
Spennende, lykke til :) håper du slipper mange ventedager ❤️
Ja spennende og se nå! Var hos jordmor nå, 1cm åpnet og mykt. Hun mente at de sterke lange kynnerne definitivt gjør jobben sin:joyful:
 
Back
Topp