Rier eller bare mensmurring?

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Sist gang jeg fødte kom riene som lyn fra klar himmel.

Nå i kveld begynte jeg å kjenne mensmurringer. Foran, bak i korsryggen og med stråling ned i lårene mine. Plutselig kjenner jeg at disse murringene «bygger seg opp» for og så bli svakere igjen. Kjenner alltid murringer, er bare at de plutselig når en slags topp.

Kan dette virkelig være rier? Er så vanvittig usikker da jeg ikke har kjent dette før.

Det kan jo høres ut som rier dette når dem bygger seg opp, går i mage, rygg, og ned i lår :p
Nå må du bare håpe dem tar seg opp, og blir regelmessige :) Og ikke stopper opp :D

Har kjent på det lenge og ofte eg og. E andregangs og i uke 35 nå. Kjenner mye til dei mensmurringer som bygge seg opp, men ingen fødsel på gang

På de to første merket jeg ingen ting før det satte i gang.
Men nå har jeg våknet med vonde kynnere et par ganger. murrer i rygg osv.

La meg i går etter at det hadde holdt på i ca 3 timer og da dabba det av... utrolig kjedelig! :-(

La meg i går etter at det hadde holdt på i ca 3 timer og da dabba det av... utrolig kjedelig! :-(

Jeg holdt på mye sånn med nr 3 og nr 5.
Med nr 3 gikk det plutselig til fødsel om sider.
Den dagen jeg skulle bli satt i gang kom jeg da inn med egne rier. Med nr 5 ble jeg satt i gang med 1 pille i skjeden, og det var alt som trengtes. Så jeg ser på sånne ting som at noe skjer :)
Selv om det går tid, og man ikke går i fødsel straks. Så har det en funksjon :)

Koss ser det ut, fekk du noe mer regelmessig?

Nei, det stoppa opp etter jeg la meg :-( kjempekjedelig... På kontrollen i dag fikk jeg påvist 1+ leukocytter, så legen min sa det kan hende jeg har uvi og at det kan være grunnen til murringene... prøva er sendt til dyrking i og med at utslaget kun var 1+.

Nei, det stoppa opp etter jeg la meg :-( kjempekjedelig... På kontrollen i dag fikk jeg påvist 1+ leukocytter, så legen min sa det kan hende jeg har uvi og at det kan være grunnen til murringene... prøva er sendt til dyrking i og med at utslaget kun var 1+.
Veldig vanlig med leukocytter. Jobber på legekontoret og ser d med nesten hver gravide. Eg selv har og hatt d gjennom heile svangerskapet. Men bra de sendte inn :)

har det samme nå.... aner ikke hva det er, ganske rart å kjenne på alt dette som førstegangs uten å vite hva det er:wtf:

Blir det vondere og vondere og ikke minst regelmesssig kan det godt være rier hos deg :) spennende!
det er akkurat som det dabber av litt etter hvert. Begynte i dag tidlig med menssmerter, bygget seg opp av og til før det bare dabbet helt av. Sov litt på formiddagen, våknet i ste og hadde drit vondt i magen. Det kom som bølger på en måte, før det nå har dabbet av igjen... ikke bare bare :D

det er akkurat som det dabber av litt etter hvert. Begynte i dag tidlig med menssmerter, bygget seg opp av og til før det bare dabbet helt av. Sov litt på formiddagen, våknet i ste og hadde drit vondt i magen. Det kom som bølger på en måte, før det nå har dabbet av igjen... ikke bare bare :D

Er ikke godt å si, altså... men høres ut som du kan ha noen maserier. Håper de bygger seg opp og mer og glir rett til rier :joyful:

Har hatt det sånn i 4-5 dager nå!!!:-p
Nå er de mye vondere, men dabber vel av snart da... Jeg sover mest mulig for å få tida til å gå frem til fødsel...

Har hatt det sånn i 4-5 dager nå!!!:p
Nå er de mye vondere, men dabber vel av snart da... Jeg sover mest mulig for å få tida til å gå frem til fødsel...
samme her!! jeg sover ekstremt mye nå... ikke at det er så lett i denne varmen, hehe :rolleyes:

Back
Topp