Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er en sniker fra februar, men ble jo nesten litt trist av å lese dette! Selv har jeg ikke født vaginalt, men har jo hørt om ting. Prøvd sex, sterk mat og gange?Svigersøster satt i gang med sex, gikk litt i raskeste laget, men det funket
![]()
Hjalp det?Sex er uaktuelt for øyeblikketfår bli siste løsning
skal ut å gå trapper nå i oppgangen nå, håper det kan gjøre litt
![]()
Hjalp det?Jeg har hørt at det å massere/knø brystvortene kan sette igang kynnere iallefall, og kanskje rier også da?
Hvilken uke går du nå? Fødte du før? Kjenner du liv?
Full urinblære? Det kan hemme riene. Ellers er det kanskje å ringe føden? Lykke til!!Jeg er 3 dager over termin, første gang starta riene 9 dager over termin. Kjenner godt med liv så ingen fare der, blæra mi er ei god boksepute tror jeg![]()
Jeg hadde rier som stoppet opp både natt til fredag og natt til lørdag. FrustrerendeSnakket med jm på fødestua, hun ble ikke overrasket siden jeg er andregangs.
Så frustrerende! Får håpe de tar seg opp, leste du måtte massere brystvortene i opp til en time et par ganger om dagen men var vistnok viktig å stoppe når det kom en rie!
Jm sa til meg at blod er et godt tegn, det betyr som oftest at det åpner seg. Jeg har ikke blod, ikke slimpropp, ingenting...ikke disse tullete riene engang. Håper blod er et godt tegn for deg, kan jo være du har god åpning når riene dukker opp.Å nei!slimproppen har gått over mange dager her nå og nå kommer det litt friskt blod, men bare når jeg tørker meg. Orker ikke vente mer!
![]()
Jm sa til meg at blod er et godt tegn, det betyr som oftest at det åpner seg. Jeg har ikke blod, ikke slimpropp, ingenting...ikke disse tullete riene engang. Håper blod er et godt tegn for deg, kan jo være du har god åpning når riene dukker opp.![]()
Ja, man blir veldig om.. Prøvde selv, fikk kynnere men ble med det.. Neste dag var jeg for øm til å prøve igjenHmm... Holdt på ca 20 min tidligere idag og provoserte frem 2 rier på den tiden, men det kom ingen flere da jeg ga meg... Kanskje jeg må prøve lengre da! Er jo bare at man blir så øm![]()

Sånn holdt jeg på i 2 dager også. 3.dagen startet det på samme måte, men da økte det bare på. Ble lagt inn 20 på kvelden med 5 cm åpning. Hun var ute 04:15Har det likt her. Har de siste 2 dagene hatt rier med 10 min mellom. Så varer de i 6-7 timer, så stopper det opp.
Holder på å bli gal