Riene stoppet igjen

NiHet

Flørter med forumet
Våknet i natt pga vond hemoroide så jeg gikk for å ta et varmt bad..
Etter 10 min så begynte jeg å få vonde tak i korsryggen som etter hvert bygget seg opp og la seg som et belte rundt både korsrygg og magen.
Var annerledes enn det var med første, men var tydelige rie smerter.
Men etter 3 timer med uregelmessige rier så stoppet de opp, så nå sitter jeg her og håper at de kommer tilbake igjen i kveld og blir regelmessige.
Er sååå lei av å gå rundt med vondt hele tida pga bekkenet.
Har termin i morgen, så syns godt han kan komme nå, har ikke så veldig lyst å bli satt i gang neste søndag.

Så kjedelige! Syns det er så mange lure-babyer her i juligruppa altså, den ene etter den andre som tror fødselen er i gang og så stopper alt opp. Må være veldig frustrerende! Hvordan var forrige fødsel?

Disse lureriene altså...er slitsomme og skaper forventninger :shifty::shifty:

Forrige gang startet med vannavgang i tretiden om natten, riene startet i fem tiden og var kjempevonde fra start, følte at jeg skulle splitte i to
Var ganske lang og vond fødsel, så har gått til samtaler på sykehuset denne gangen.
Der fikk jeg også bekreftet at de som tok i mot dattera mi drøyet for lenge og at det ikke var et normalt forløp på fødselen slik som de hadde skrevet i papirene.
Dessverre så ble hemoroiden også mye verre etter riene, så nå skal jeg inn til legevakt og sykehus for å få fjernet den

Har hatt mye mer plager dette svangerkskapet merker jeg

Men håper at riene kommer tilbake i natt og ikke stopper opp igjen

Ja, håpet virkelig at de skulle fortsette, så ble veldig skuffet da de stoppet opp

Så kjedelig når det stopper opp. Håper det tar seg opp igjen snart. Prøv å hvile så godt du kan mens du venter :)

Back
Topp