Riefremkallende akupunktur

Chantii

Betatt av forumet
Noen som har prøvde det? Har tatt litt nå ikveld, men synes det var fryktelig vondt.
Har visst ingen effekt om man ikke er moden, men er en uke på overtid nå så håper det begynner å modnes litt snart.

Jeg skal imorgen. Har vært på 2 modningstimer tidligere. Blir spennende! Gjør det så vondt altså? Hmm... Han sa han skulle sette "strøm" i nålene. Vet egentlig ikke helt hva det vil si [&:]
Men han sa at det kjentes ut som når han tidligere har vridd/snurret på nålene, at sånn skulle det kjennes hele tiden. Kan jo bli litt ubehagelig det ja...

jeg har fått riestimulerende.. var to ganger til akupunktur i svangerskapet. første gang var jeg 37+5, da fikk jeg modningsakupunktur og for bekkenløsninga. andre gang var jeg 38+5. da fikk jeg modning, riestimulerende og for bekken. fødte 6 dager etter, altså, når jeg var 39+4 og hadde 6 dager igjen til termin.

når jeg var der den andre gangen og fikk riestimulerende sa akupunktøren at han satt meg opp til en ny time, men at jeg ikke kom til å få bruk for den. timen var dagen etter fødsel [:D]

Back
Topp