~JollyPop~
Elsker forumet
Har du på mobilen? Vil ha en god en. Tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ha tips om apper ettersom flesteparten av mine rier kommer til å komme i bilen, og da er det litt vanskelig med internett
Contraction Calculator har fått 5 stjerner en haug med ganger, så jeg laster ned den jeg Ser ikke ut til å ha noen sperre heller, og den er gratis
Haha.. Ja, det kunne blitt gøy, gjerne samtidig med at jeg kjører HAHA Jeg og mannen har bestemt oss for at jeg kjører i starten om riene ikke kommer for tett og gjør for vondt (Dvs, jeg har bestemt oss for at jeg kjører i starten)Haha, ser for meg at du ligger der med pcen på magen og mobilt bredbånd. "stopp, jeg mistet dekninga!!!"
Haha.. Ja, det kunne blitt gøy, gjerne samtidig med at jeg kjører HAHA Jeg og mannen har bestemt oss for at jeg kjører i starten om riene ikke kommer for tett og gjør for vondt (Dvs, jeg har bestemt oss for at jeg kjører i starten)
Nei, play store (android).. Har ikke iPhone.. Men jeg søkte på contraction uten å føye på noe mer også leste jeg beskrivelse og anmeldelser av appene nedover til jeg fant en jeg mente det gikk an å stole på
Var det jeg også prøvde på, men det var jo baaare drit.. Tror heller jeg legger noe kroner i en..
iPhone er ikke alltid bedre enn android, altså? Er greitt å ha en som fungerer, ja
Hadde vært passe bra: "Fram med stoppeklokka, du må holde oversikten mens jeg oppdaterer!!! Skynd deg da ditt ...... mannfolk" Haha..Nei, det kommer du aldri til å oppleve at jeg påstår Men mer brukervennlig, ja.. =)
Ja, kan ikke ha en som plutselig må oppdateres underveis...!