Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkNøstebsrn
Lanullva kanskje
De har hatt det før hvertfallTakkvet du om nøstebarn har pleid å ha noe annet enn svart? Liker farger
Skulle gjerne ha strikket noe, men tida strekker ikke til :/
De har hatt det før hvertfall
Fungerer de fint som mellomlag? Fin pris og fine fargerLanullva sine ville jeg vurdert, har en del plagg fra de til barna og er veldig fornøyd. Ser ut som det er 40% på noen farger/størrelser nå:
https://www.lanullva.no/ulltoy-dame/ullbukser
Hvordan er de i str? Så noen kommentarer om at de er små?Lanullva sine er fantastiske. Funker til alt!
Ja men de er tynnere enn nøstebarn, så ol du er kald av deg trenge det mer klær.Min kollega bruker stillongs, ullbukse, enn en ullbukse og så vinterbukse.Fungerer de fint som mellomlag? Fin pris og fine farger![]()
Da bør jeg nok ha en tykkere ja men fungerer sikkert fint på de dagene som ikke er kjempekalde. Har Hoppin dress som er god og varmJa men de er tynnere enn nøstebarn, så ol du er kald av deg trenge det mer klær.Min kollega bruker stillongs, ullbukse, enn en ullbukse og så vinterbukse.
Hun bruker alltid det, jeg er ennå mer frysen så jeg måtte sikkert hatt 3Da bør jeg nok ha en tykkere ja men fungerer sikkert fint på de dagene som ikke er kjempekalde. Har Hoppin dress som er god og varm
Vet du hvordan str er?
Lanullva har både tynne og tykke. Synes de er normale i størrelse. De utvider seg litt etter kroppen.