Ribbestrikket ullbukse til voksen

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
...Som mellomlang :)
Noen som har tips om en god ullbukse til voksen dame som er veldig ømfintlig i huden? :)

Nøstebsrn
Lanullva kanskje
Takk :) vet du om nøstebarn har pleid å ha noe annet enn svart? Liker farger :D

Skulle gjerne ha strikket noe, men tida strekker ikke til :/

Tett i nesa som jeg er så jeg å holde meg borte fra familiemiddag hos svigerfar, så satt jeg meg ned for å begynne og strikke allikevel da. Kan jo hende jeg får skvisa det inn. Syns det var litt dyrt for meg med 1245,- for en bukse, så da prøver vi det mer tidkrevende alternativet :)

De har hatt det før hvertfall

Fant ikke å, så får se senere om jeg får råd til det. Startet å strikke nå som jeg sitter hjemme med tett nese, så får se om den blir ferdig ;)

Ja men de er tynnere enn nøstebarn, så ol du er kald av deg trenge det mer klær.Min kollega bruker stillongs, ullbukse, enn en ullbukse og så vinterbukse.
Da bør jeg nok ha en tykkere ja men fungerer sikkert fint på de dagene som ikke er kjempekalde. Har Hoppin dress som er god og varm :)

Vet du hvordan str er?

Da bør jeg nok ha en tykkere ja men fungerer sikkert fint på de dagene som ikke er kjempekalde. Har Hoppin dress som er god og varm :)

Vet du hvordan str er?
Hun bruker alltid det, jeg er ennå mer frysen så jeg måtte sikkert hatt 3 :p
Hun har vanlig str

Lanullva har både tynne og tykke. Synes de er normale i størrelse. De utvider seg litt etter kroppen.

Lanullva har både tynne og tykke. Synes de er normale i størrelse. De utvider seg litt etter kroppen.

Var dårlig med min str i fargene jeg liker, så får sjekke de ut senere igjen :)

Back
Topp