ribbeinsbrudd

Spent bondefrøken!

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 37+5. For noen dager siden fikk jeg plutselig veldig vondt i ribbeinet. kan ikke huske at det har gjort spesielt vondt noen av gangene hun har sparket meg i ribbeinet, men hun må tydeligvis kommet til allikevel. ;-) er sikker på at det ikke er brukket, men brist MÅ det være. Lurer på om det er noe jeg kan Gjøre? Har jo nettopp lest at å ta paracet ikke er bra i svangerskapet, så da vet jeg ikke hva jeg kan ta av smertelindrende. ??!?!? Må jeg til legen? Det er vel ikke det store han får gjort eller? Og så lurer jeg på om d kan ta lang tid før dette gir seg? Hadde kanskje vært greit om det er grodd før fødselen.

Du kan helt fint ta paracet.
God bedring!

Sent from my iPhone using BV Forum

Au!
Var hos legen for et årstid siden, fikk da bekreftet brist i 3 ribbein.
Det var ikke mye godt. Alt gjorde vondt. Vondt å bevege seg. Og trodde jeg skulle dø når jeg hostet.
For å ikke snakke om å le...
Husker ikke hva jeg fikk, men fikk resept på noe for smerten og noe for hosten...
Men da var jeg ikke gravid og hadde ikke noen sånne hensyn å ta.
Mener jeg hadde vondt i 2 uker +-.
Håper du er god igjen til fødselen. Kan ikke være noe godt å ligge å presse med de smertene tillegg.

Har babyen din sparket på deg et ribbeinsbrudd?!

Ja, jeg våknet og hadde vondt på torsdag. Så hun må ha gitt meg et nett spark. ;) jeg gjorde selv det samme t il mamma da jeg lå i magen. :) får vel tilbake nå. :-p

Au!!! Stakkars deg... Du bærer på en skikkelg kraftplugg, med andre ord..

Ang ribbeinsbrudd så er det ikke så mye de kan gjøre med det. Kan jo ikke gipse eller noe. Brist i ribbeina er ofte vondere enn brudd, men også individuelt. Har hatt begge deler selv. Du får nok håpe på det beste og ta tiden til hjelp. Litt dårlig timing..:)

Uff, høres ikke godt ut:( God bedring!

Back
Topp