Ribbeina!?!

Mia_mini

Elsker forumet
:wideyed::wideyed::wideyed:

Jeg mistenkte dette for en måned siden, men i dag kjenner jeg at ribbeina har sklidd ut til sidene.
Det føles så utrolig rart ut!!

Noen andre som kjenner dette?

Har aldri opplevd det selv. Men ting blir kanskje pressa ut til sidene?

Ribbein? Ja, de har blitt dytta litt til side og er godt gjemt under kulemagen. Kan bare kjenne øverste del av ribbeina.

Klarer ikke å kjenne om de er ut til sidene eller hva, men de nederste er vonde og kjenner det godt når lillegutt sparker i de :wideyed:

Klarer ikke å kjenne om de er ut til sidene eller hva, men de nederste er vonde og kjenner det godt når lillegutt sparker i de :wideyed:

Huff da. Det høres ikke godt ut.
For min del så sparker hun der ribbeina "skulle vært", så jeg får hele tiden spørsmål om hun sparker meg i ribbeina.
Ellers tror jeg ikke jeg hadde tenkt over at det har blitt litt borte.. :hilarious:

Nå måtte jeg kjenne etter, og troooor de er på samme plass enda :P

Huff da. Det høres ikke godt ut.
For min del så sparker hun der ribbeina "skulle vært", så jeg får hele tiden spørsmål om hun sparker meg i ribbeina.
Ellers tror jeg ikke jeg hadde tenkt over at det har blitt litt borte.. :hilarious:

Kanskje det er det som var skjedd her og. Jeg kjenner ingen spark i ribbeina overhode, enda alle snakker om det.

Back
Topp