Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det...jeg mener jeg var ca 20 uker da jeg kjente sparking, og da spesielt i blæren, grusomt når ikke blæren er tom
Jeg kjenner det om kveldene da jeg har lagt meg (ligger på siden), da sparker hun langt oppe. Men nå den siste tiden på dagtid ligger hun laaangt nedi bekkenet, forstår ikke hva hun driver med der nede å sparker konstant i skambenet, likte bedre da hun lå høyere oppe
♧ Sendt fra app'en ♧
Ah. Syns ikke det er lenge siden det var sånn her åHer ligger baby langt nede i bekken og sparker. Alle spark har så langt vært under navlen...
Veslegutt holder seg gjerne til venstre og under navlen han da, langt på siden han er utrolig aktiv, nå kan vi og se de største bevegelsene og det er skikkelig rart ellers holder han på ved blæren liker seg best nederst eller på venstre side virker det som
Han er og sjenert tror jeg! Hver gang jeg prøver å skynde meg å se at han sparker, stopper han så fortsetter han med en gang jeg har tatt ned toppen igjen....
Sent from my iPhone using BV Forum