Ribbeina!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Ikveld har hu jaggu sparka meg mye i venstre ribbein! Ubehagelig -.- Er 23+2 , er ikke det litt tidlig å merke det allerede nå?
Syns ikke å huske at jeg var plaga med dette så tidlig sist :p

Tror ikke det...jeg mener jeg var ca 20 uker da jeg kjente sparking, og da spesielt i blæren, grusomt når ikke blæren er tom :P

Jeg kjenner det om kveldene da jeg har lagt meg (ligger på siden), da sparker hun langt oppe. Men nå den siste tiden på dagtid ligger hun laaangt nedi bekkenet, forstår ikke hva hun driver med der nede å sparker konstant i skambenet, likte bedre da hun lå høyere oppe :p

♧ Sendt fra app'en ♧

Tror ikke det...jeg mener jeg var ca 20 uker da jeg kjente sparking, og da spesielt i blæren, grusomt når ikke blæren er tom :P

Ja har kjent spark en stund. Men syns det virker så tidlig at jeg allerede skal være plaget av at hun sparker meg i ribbbeina :p husker jeg slet myyyyye med det på slutten sist :p

Jeg kjenner det om kveldene da jeg har lagt meg (ligger på siden), da sparker hun langt oppe. Men nå den siste tiden på dagtid ligger hun laaangt nedi bekkenet, forstår ikke hva hun driver med der nede å sparker konstant i skambenet, likte bedre da hun lå høyere oppe :p

♧ Sendt fra app'en ♧

Ah, har merka det i hele kveld jeg! ( kan ho ikke sovne snart :p )
Uansett åssen jeg sitter :p merker det mindre om jeg ligger da :p

Her ligger baby langt nede i bekken og sparker. Alle spark har så langt vært under navlen...

Her ligger baby langt nede i bekken og sparker. Alle spark har så langt vært under navlen...
Ah. Syns ikke det er lenge siden det var sånn her å :p

Akkurat nå er jeg veldig glad for at hun sparker så voldsomt i blæren og sparker oppover som gir meg halsbrann :) det var veldig lite liv i går og ble bekymret, men nå har hun våknet til :D

her sparker hun ikke lenger opp en navlen ca :) 24 uker i morgen <3

23+5 og lillegutt har sparket over navelen i dag. Ikke ribbena, men er nok ikke mange ukene unna ;)

Veslegutt holder seg gjerne til venstre og under navlen han da, langt på siden :) han er utrolig aktiv, nå kan vi og se de største bevegelsene og det er skikkelig rart :D ellers holder han på ved blæren :p liker seg best nederst eller på venstre side virker det som :)
Han er og sjenert tror jeg! Hver gang jeg prøver å skynde meg å se at han sparker, stopper han :p så fortsetter han med en gang jeg har tatt ned toppen igjen.... :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Veslegutt holder seg gjerne til venstre og under navlen han da, langt på siden :) han er utrolig aktiv, nå kan vi og se de største bevegelsene og det er skikkelig rart :D ellers holder han på ved blæren :p liker seg best nederst eller på venstre side virker det som :)
Han er og sjenert tror jeg! Hver gang jeg prøver å skynde meg å se at han sparker, stopper han :p så fortsetter han med en gang jeg har tatt ned toppen igjen.... :p

Haha! Tulla vår også. Hvis jeg har på dyna/teppet , så er hun utrolig aktiv. Å kjenner at hu sparker seg langt "ut" , så fort jeg tar ned dyna/teppet for å se, blir det heelt rolig, til jeg tar det på igjen :p

Samme her, så det tok en evighet før ma'en fikk kjenne henne sparke. Hun kunne sparke vilt slik at jeg kjente det i hendene mine eller at jeg kunne se det på magen, men med en gang han skulle kjenne så sluttet hun :P

Be mannen holde med løsere hånd.. ikke tungt og hardt. Det hjelper her. :-)

Last edited:
Det er nok et lurt tips ;) han har en tendens til å holde litt hardt. Husker helt i begynnelsen før det var spark, så kunne jeg av og til når jeg låg litt på siden kjenne en "klump" i magen som presset ut. Med en gang han skulle kjenne, så presset han "klumpen" inn med hånden og sa at han ikke kjente noe...ikke rart når han presset den inn i magen igjen :P tok sin tid, men til slutt så fikk han kjent "klumpen" som stakk ut av magen og nå har han jo også kjent spark og bevegelse :)

Lillemor her ligger så langt ned enda så foreløpig ikke noe spark i ribbeina men spiller derimot fotballkamp med blæra mi!

Back
Topp