Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan går det med ribbeina deres? Blitt mange spark?
Han her har heldigvis ikke truffet de ennda, bank i bordet!!!! men kjenner han av og til sneier dem, og nærmere får han ikke livredd for at han skal treffe..
Her er det mer dytting mot dem en klare spark enda. Har følelsen av at han her er mer en bokser
Går hardt utover blære og alt nedentil i nærheten av der han ligger (nedi bekkenet)...
Ikke digg det heller!
Dyttet mot ribbeina med rumpa si ofte... Noen ganger føler jeg han ender opp på innsida av ribbeina, andre ganger føler jeg han ligger utapå dem, uten at jeg er for sikker på at det går ;-) Litt ubehagelig med det presset... Fått noen spark i nærheten, men ingen fulltreffere foreløpig ;-)
Her er det mer rompa som ruller oppunder ribbeina, er ikke så behagelig, men det tåles. Hørte skrekkhistoria om ei der babyen klarte å knekke ene ribbeinet hennes.... Nå er riktignok hun ganske lita, så det var sikkert ganske trangt til ungen, men kjenner at DET har jeg ikke lyst til at skal skje...
Ikke så mye spark oppover, men mye knuffing! Frøkna skviser værtfall lever, lunger ol. og det er skikkelig ubehagelig! :/ Ikke lenge igjen nå heldigvis
Frøkna mi treffer blinkskudd rett som det er! Noen ganger overrasker hun meg skikkelig og andre ganger gjør det bare vondt! Hun er veldig aktiv inni her da og ligger med hode ned i bekkenet og føttene opp. Hun sparker mye ut i siden på magen også, under ribbeina så det buler ut! He, he!
Min ligger med rumpa oppunder ribbeina. Varierer litt hvor vondt det er, men har til tider hatt mye press der. Og er mye tid som det virker som om det brenner oppunder ribbeina mine. Er så sykt vondt. Og det startet veldig tidlig med ribbeinsvondt der denne gangen. Lillesøster lå også med rumpa si oppunder der og hadde i tillegg en del fulltreffere der, så hun fikk sparket på meg brist eller brudd i ribbeina mine som ikke ble bra igjen før over 2 måneder etter fødselen, noe som førte til ribbeinsvondt veldig tidlig nå. Jeg er kort og skulle gjerne hatt noen cm lenger rygg når jeg går gravid. Men det går vel over ei stund etter fødselen denne gangen også.
Her ligger han jo feil vei, men til tross for stanging hele dagen har han heldigvis ikke kommet til på ribbena Et hardt hode stikkende ut ved siden av navlen hele dagen er vanlig og spark i blæra, da.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
Det hender jeg "dytter" henne litt ned når hun kommer for høyt opp i magen, og det hender jeg roper ut et au når jeg plutselig får meg en fulltreffer. Heldigvis er det ikke for ofte.
Ribbeina har heldigvis fått fred så langt. Men det er litt ekkelt og når hun breier seg og jeg kjenner at plassen til lungene blir mindre må ta et par dype drag for å kreve plassen min tilbake