Ria hele natten...

~miluna~

Forumet er livet
Jepp, kanskje det er min tur snart? vært våken i hele natt med rier som gradvis har sneket seg til nå å ligge på ca 8-10 min intervaller. Fyttikatta å vondt det gjør innimellom! skulle egentlig til jm kl 11, men da satser jeg heller på å komme meg til føden etter hvert *tvi tvi*
Hakke vært borti dette før så jeg vet ikke hvor ekte dette er eller ikke, men slimproppen ser i hvert fall ut til å ha gått nå [8|] 
Mens vannet fremdeles holder seg på plass.. men etter det jeg har forstått så kan jo oxo fødsel starte med rier.

Håper det ikke bare er falsk alarm [&:]

Vannet trenger ikke å gå før under fødselen den.
Får håpe det er din tur nå-masse lykke til[:D]

Masse lykke til!!! [:)] Vannet trenger ikke gå i det hele tatt... på andremann tok ikke jordmor vannet før hodet var delvis ute! [;)]

Ja lykke til!

Håper virkelig du slepper det jeg har måtte gå gjennom tre ganger nå...
falsk alarm [:@]

Tvi Tvi Tvi!

Klem og lykke til

Lykke til!! Det er vanligst at en fødsel starter med rier, og at vannet går etterhvert. Ofte må vannet tas.

Awwww... jeg og vil ha rier!!!!!!!!!!! hehe.. lengter etter litt intens smerte nå,
i steden for denne konstante smerten som er levelig...

Lykke til kjære du, krysser fingre og tær og alt!

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Pia81

Awwww... jeg og vil ha rier!!!!!!!!!!! hehe.. lengter etter litt intens smerte nå,

Signerer.

Signerer jeg også![:)]

det var slik det begynte med meg også....høres ikke ut som du har så lenge igjen[:)]

masse lykke til!

ORIGINAL: haldis

ORIGINAL: Flori

Signerer.

Signerer jeg også![:)]

Signerer også[:)]

signerer

signerer[:D]Lykke til[:)]

Takk for lykkeønsker [:)] dessverre ble det ikke no baby på meg [:(] 
Jeg har vært våken fra onsdag kveld med disse dumme riene. Pyton deluxe. I går dro jeg på sykehuset, hadde da 6 min mellomrom. Så lå jeg med magebelte og målte rier etc en stund. Hadde bare åpning på 1 cm selv om riene var ganske kraftige. Så jeg fikk valget om å bli eller dra hjem å sove med en paralgin forte i rompa. Valgte det siste.

Det ble ingen søvn i natt i det hele tatt, lå bare med masse rier og hadde det mildt sagt jævlig. [:@] Så da dro vi tilbake til sykehuset for sånn kunne jeg ikke ha det. Der ble jeg igjen undersøkt med magebelte etc, mens jeg fikk akupunktur mot smertene. Kanke si det funka så veldig... fikk heller ikke sove. Så da anbefalte jordmor at vi heller dro hjem hvis vi ville. Heldigvis fikk jeg sove et par timer på formiddagen.

Nå har vi akkurat gått tur i håp om at det vil skje noe. Riene kommer med ca 4-7 min mellomrom, men er tydeligvis ikke kraftige nok til at det blir no uta det! grrrrrrrrr.. Dette tærer på. Håper inderlig det skjer noe snart, vannet har ennå ikke gått.

~Katrine~ , skjønner deg veldig godt, du må ha det helt pyton!

Lykke til alle sammen, nå synes jeg vi strengt tatt burde få ut disse babyene våre!

Det er nok sikkert ikke falsk alarm, vannet MÅ ikke gå. Lykke til så mye!

ORIGINAL: Miluna

Jeg har vært våken fra onsdag kveld med disse dumme riene. Pyton deluxe. I går dro jeg på sykehuset, hadde da 6 min mellomrom. Så lå jeg med magebelte og målte rier etc en stund. Hadde bare åpning på 1 cm selv om riene var ganske kraftige. Så jeg fikk valget om å bli eller dra hjem å sove med en paralgin forte i rompa. Valgte det siste.

Det ble ingen søvn i natt i det hele tatt, lå bare med masse rier og hadde det mildt sagt jævlig. [:@] Så da dro vi tilbake til sykehuset for sånn kunne jeg ikke ha det. Der ble jeg igjen undersøkt med magebelte etc, mens jeg fikk akupunktur mot smertene. Kanke si det funka så veldig... fikk heller ikke sove. Så da anbefalte jordmor at vi heller dro hjem hvis vi ville. Heldigvis fikk jeg sove et par timer på formiddagen.

Nå har vi akkurat gått tur i håp om at det vil skje noe. Riene kommer med ca 4-7 min mellomrom, men er tydeligvis ikke kraftige nok til at det blir no uta det! grrrrrrrrr.. Dette tærer på. Håper inderlig det skjer noe snart, vannet har ennå ikke gått.

Lykke til alle sammen, nå synes jeg vi strengt tatt burde få ut disse babyene våre!

Uff, høres veldig slitsomt ut stakkars. Men hold ut og gled deg, for tydeligvis så er du i gang og det er ikke lenge igjen så har du babyen i armene og har glemt all smerte.... [:D]

Takker [:)] *håpe håpe*

ORIGINAL: Miluna

Misunner deg ikke Miluna for det var det samme for meg, men jeg fikk ikke dra hjem pga blødninger ig at jeg bare var i uke 35. Men du kan trøste deg med at det er i gangs, så snart har du beibisen din!!!!

Back
Topp