Rhinox 0,1 mg/ml nesespray

Neah

Gift med forumet
Noen som har prøvd ut den? Snuppa er så stappetett...har ikke fått i henne pupp på snart et døgn. Har prøvd å pumpe å gi henne på tutekopp...men vrir seg bare unna..ikke blir det noe særlig søvn heller..er for tett...saltvann er det ikke noe hjelp i..ei heller morsmelk..så lurer på å kjøpe denne i mårra...greit å høre litt om erfaringer først :)

ORIGINAL: klinkekulen

Har desverre ingen erfaring med det..men ønsker snuppa de goood bedring <3 Håper det snart løsner, og at dere da får sove godt igjen <3

Tusen takk søte du

ja, vi har brukt den ett par ganger.... men selvfølgelig veldig forsiktig.... og jeg har ikke brukt den flere enn en gang om dagen. den hjelper veldig.

jeg ville nok prøvd den, men brukt minst mulig.... hvis den først åpner opp og det begynner å bli tett igjen etter enstund går det jo heller å bruke mye saltvann og morsmelk da.

Brukte det på nr1 med GOD effekt..

MEn så fikk jeg beskjed på apoteket om at det var veldig omstritt, bruken av nesespray, rhinox til små barn.. At de i USA hadde barnedød pga dette medikamentet.. så man burde vise stor forsiktighet ved bruk av rhinox..
-uten at jeg vet om deter noe i det eller ikke. har ikke sjekka det opp, men hvorfor skulle de lyve? Uansett, jeg ville gitt det om tettheten ikke gikk over med saltvann og brukt det lite, men tilstrekkelig for brukbar effekt!

Håper poden blir åpen å får spist skikkelig!!

Jeg ga nesespray som er fra 2-10 år til Jesper en gang om dagen i 5 dager etter at legen min sa det var ok i små mengder. Man skal jo egentlig gi 2-3 ganger om dagen ifølge pakningsvedlegget men siden han er for liten så sa legen at en gang om dagen var ok. [:)] Ga til kvelden, veldig veldig lurt.

Jeg brukte ikke Rhinox, brukte Otrivin 0,5mg/ml.

Vi fikk Rhinox av legen da Hedda hadde bronkitt.. Brukte en gang om kvelden, ellers var det saltvannsdråper.. Han sa det var bedre å gi litt av den, enn at bronkitten fikk slå rot....

God bedring til Arja!

Back
Topp