rhesus negativ!!??

Ela

Andre møte med forumet
Noen her som er rhesus negativ!? (B)
Som har barn fra før eller som har vært gjennom svangerskap ??:bookworm:
 
Jeg er...min mann trodde han var :p
fannt ut etter fødsel jeg måtte ha sprøyte! første O+ som far, jeg og jentene alle A-
Første barn fikk jeg i 2006 og de to neste i 2008 og 2012, husker ikke helt hva ble gjort
 
  • Liker
Reactions: Ela
Japp, har to barn. Sist graviditet var det flere blodprøver for å sjekke etter antistoffer, men førstemann var også rhesus negativ. Nå har de tatt i bruk ny teknologi, så nå blodtyper de barnet i uke 24 og er det negativt også dobbeltsjekker de etter fødsel også er de ferdig. Et barnet positivt får man en sprøyte i uke 28 mener jeg det sto :)
 
  • Liker
Reactions: Ela
Jepp. Jeg er negativ, begge ungene positiv. I 2016 med eldste ble det tatt blodprøve, og fikk sprøyte etter fødsel.
I 2017 med minste så var det blodprøve i uke 24. Sprøyte i uke 28 + etter fødsel :)
 
  • Liker
Reactions: Ela
Jeg er, begge unga er +

Fikk sprøyte etter fødsel med første
Fikk sprøyte i uke 27 med nr 2 og etter fødsel
 
  • Liker
Reactions: Ela
Jeg er B-

Sønnen er +

Fikk sprøyte i uke 27 og etter fødsel.
 
  • Liker
Reactions: Ela
Signerer det de andre skriver. Begge mine er positiv så har fått sprøyte i uke 28 og etter fødsel.
 
  • Liker
Reactions: Ela
Jeg er. Det har ikke skapt noe problemer for meg. Men har måtte ha sprøyte etter fødselene.
 
  • Liker
Reactions: Ela
Jeg er og negativ. Fosteret er +(som han far). Fikk og sprøyte i uke 28, og skal ha igjen når han kommer ut(snaaart-38 uker nå)

Min mor er også negativ, og mine to søstre er positive. Det gikk fint med alle oss den gang da pga hun fikk sprøyter etter fødsel med de,så har heldigvis ikke mye å si nå lengre pga man blir fulgt opp såpass bra :woot:
 
  • Liker
Reactions: Ela
Jeg er. De sjekket etter antistoffer underveis i svangerskapet. Ungen var også negativ, så ikke noen ekstra sprøyter her.
 
  • Liker
Reactions: Ela
Jeg er. Jeg aner ikke om jeg fikk sprøyte etter at eldste kom, men jeg fikk ikke det etter yngste for hun var negativ.
 
  • Liker
Reactions: Ela
Back
Topp