ØnskerBebis
Betatt av forumet
Noen flere som er rhesus negative her?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden gutten din er rehsus minus fikk du nok ingen sprøyte. Da er det ikke nødvendig. Hadde han blitt positiv som pappan hadde du fått sprøyteHer er mannen min positiv, så jeg måtte ta en ekstra prøve underveis. Kan ikke huske at jeg fikk en sprøyte når jeg hadde født, men gjorde sikkert det
Guttungen ble A- som meg, men det gjør barna kanskje alltid?
Men jeg fikk ikke svar på blodprøven hans før jeg var på vei hjem etter to dager, mener jeg....??..Siden gutten din er rehsus minus fikk du nok ingen sprøyte. Da er det ikke nødvendig. Hadde han blitt positiv som pappan hadde du fått sprøyte
Hos oss kjøres gjerne prøvene innen 1 døgn etter barnet er født, men når de på avdeling gir svar videre til pasient vet jeg ikke. Men sprøyten må gis innen 72 timer etter fødsel, så er ikke noe voldsom hast. Uavhengig av fars blodtype gjøres det alltid rehsus typing på barnet dersom mor er negativ. Fars blodtype tas ikke med i beregninga.Men jeg fikk ikke svar på blodprøven hans før jeg var på vei hjem etter to dager, mener jeg....??..
Da stemmer det nok ja, fikk ikke sprøyte fordi vi hadde samme blodtype, misforsto sikkert posten over da om sprøyte som ble satt med en gang.Hos oss kjøres gjerne prøvene innen 1 døgn etter barnet er født, men når de på avdeling gir svar videre til pasient vet jeg ikke. Men sprøyten må gis innen 72 timer etter fødsel, så er ikke noe voldsom hast. Uavhengig av fars blodtype gjøres det alltid rehsus typing på barnet dersom mor er negativ. Fars blodtype tas ikke med i beregninga.