Rhesus negativ - erfaringer?

Mipmip

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei!

Noen som har hatt barn før og har noen erfaringer med dette?
Er selv rhesus - og lurer litt på om noen andre har hatt mye komplikasjoner på grunn av dette. Takker for svar :smiley-bounce016

Jeg er rhesus negativ (far er rhesus positiv) og hadde ingen komplikasjoner med det. Merket ikke noe av det verken i graviditeten eller fødselen :-) Jeg fikk jo også en jente som var rhesus negativ da...
eneste er vel at man må ta ekstra blodprøver underveis for å sjekke at man ikke utvikler antistoffer...

Det står litt om det her, som kan forklare litt mer :-)
http://nhi.no/graviditetsoraklet/sv...esus-uforlikelighet-i-svangerskapet-2668.html

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er negativ, og etter en dødfødsel som ikke hadde noe med blodtypen min og gjøre, så fikk jeg en vaksine på sykehuset med tanke på neste graviditet. Hvorfor klarte jeg ikke helt få med meg, kanskje noen andre som vet hvorfor jeg fikk vaksinen? :)

Jeg er negativ, og etter en dødfødsel som ikke hadde noe med blodtypen min og gjøre, så fikk jeg en vaksine på sykehuset med tanke på neste graviditet. Hvorfor klarte jeg ikke helt få med meg, kanskje noen andre som vet hvorfor jeg fikk vaksinen? :)

Les den linken som ligger over ditt svar

Takk takk, så ikke den jeg ;)

Eg er negativ, det er også far til barna så ingen komplikasjoner, men ble automatisk testa for antistoffer i svangerskapet selv om eg sa far var negativ som meg...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp