RH negativ.

Turtle

Blir kjent med forumet
Noen som er det her?
Det er jeg. Og jeh husker ikke når første blodptøven skal takes :p noen andre som vet? :)

Jeg er også;-) er som det sies ovet her, uke 32 og 36 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mente jeg tok noe slikt tidligere i de to forige svsngerskapene. Var sikkert noe annet det da :)

Jeg er også rh minus!.. Hos meg var det påvist antistoffer i bl prøven i uke 36, fikk ekstra ul og oppfølging på slutten. heldigvis slapp vi noe utav det da det ikke ble verre. Noen andre som har opplevd å få påvist antistoffer? :)

Jeg er også rh minus!.. Hos meg var det påvist antistoffer i bl prøven i uke 36, fikk ekstra ul og oppfølging på slutten. heldigvis slapp vi noe utav det da det ikke ble verre. Noen andre som har opplevd å få påvist antistoffer? :)
Bra det gikk bra :). Men åssen er det i forhold til et nytt svangerskap når det ble påvist sist da??

Det er jeg igrunn usikker på! Kanskje på tide jeg får meg en legetime :)

jeg er det! og mitt forrige barn var sykt i uke 12...vet ikle om det hadde med det å gjøre men jeg tok blodprøver fra uke 8

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk påvist sist i uke 36. Denne gangen ble det tatt første gang i uke 8,og deretter hver 4 uke gjennom hele svangerskapet.

Jeg er også rhd neg..
Vi får vel ei sprøyte med antistoff innen 72 timer etter fødsel?
Er jo sef nervøs for at noe skal gå galt denne gangen..
Er det noen måte å merke en begynner å utvikle antistoff ? Eller oppdages dette kun på blodprøve?

Jeg er også rhd neg..
Vi får vel ei sprøyte med antistoff innen 72 timer etter fødsel?
Er jo sef nervøs for at noe skal gå galt denne gangen..
Er det noen måte å merke en begynner å utvikle antistoff ? Eller oppdages dette kun på blodprøve?
Den sprøyta får du kun om babyen er annen blodtype enn deg. :)
Lurer litt på symptomer om noe er galt jeg også.

Jeg er også rhd neg.
jeg har to barn med annen blodtype enn meg, så jeg fikk den sprøyta med antistoff ganske kjapt etter fødsel :)

Hvilken oppfølging fikk du i svangerskap nr 2 mtp at du er rh- ? :)

Jeg er også negativ, fikk sprøyter ganske kjapt etter begge fødslene. Ikke noe ekstra oppfølging i svskapene annet enn blodprøver i uke 32(?) og 36(?).
Har egentlig ikke fått noe særlig informasjon om det, tror ikke man merker noe om man utvikler antistoff?
Eller kanskje man blir syk? Aner ikke :p
Regner med de har kontroll. :)

2 små + spire <3

Er også rh neg. Fikk sprøyte etter fødsel og som alle andre og har skrevet blir det ekstra blodprøver på slutten. :)

Back
Topp