Rfsu

Mammalaila

Glad i forumet
Jepp, jeg var såpass lur at jeg kjøpte meg en rfsu tidlig test i dag (10 mlu).. :wacky: Og da blir spørsmålet mitt; dere som har brukt denne tildigere, er skyggestrek en greie for den testen? Fikk strek som er tydeligere enn mobilkameraet klarte å fange opp, men hallo jeg er 8 dpo liksom :rolleyes:
20190119_090603.jpg
 
Jepp, jeg var såpass lur at jeg kjøpte meg en rfsu tidlig test i dag (10 mlu).. :wacky: Og da blir spørsmålet mitt; dere som har brukt denne tildigere, er skyggestrek en greie for den testen? Fikk strek som er tydeligere enn mobilkameraet klarte å fange opp, men hallo jeg er 8 dpo liksom :rolleyes: Vis vedlegget 286035
Jeg ser noe! vet at det er mange som har fått skyggestrek på de, men det har aldri jeg. Eneste gangen jeg har fått stek på de har jeg vært gravid :)
 
Jeg ser noe! vet at det er mange som har fått skyggestrek på de, men det har aldri jeg. Eneste gangen jeg har fått stek på de har jeg vært gravid :)

Ja, det er det som er så forbanna irriterende. At man utsetter seg sjøl for strektolking når man veit det kan være skygge :rolleyes: Ah, det er jo spennende da! Håpet det gjelder meg og :D
 
Ja, det er det som er så forbanna irriterende. At man utsetter seg sjøl for strektolking når man veit det kan være skygge :rolleyes: Ah, det er jo spennende da! Håpet det gjelder meg og :D
Kommer til å være i samme båt som deg om en uke, skikkelig tortur:wtf:
Krysser fingrene for at teken blir sterkere. Skal du teste i morgen?
 
Back
Topp