Rfsu

Frisøren87

Glad i forumet
Noen som har brukt den testen og fått tidlig positiv test. Leste om den og der sto det at du kunne teste så tidlig som 6dager etter el? Stemmer det?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Det stemte ikke på meg. Hadde IKM forige fredag å fikk negativ med både CB å rfsu. bare docmorris som gav svar tidlig på meg. Først i går fikk jeg positiv rfsu, å CB med ukevisning positiv i dag

Eg brukte rsfu sin, fikk positiv test tidligt .. Å negativ på cb 2 dager før ikm .. Dagen før ikm kom mensen .. Aldri vært så skuffa før .. Så den stole eg ikkje på :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Du burde heller kjøpe deg Doc Morris på Vitusapotek, disse er mer pålitelige og sensitive :)

Det stemte ikke på meg. Hadde IKM forige fredag å fikk negativ med både CB å rfsu. bare docmorris som gav svar tidlig på meg. Først i går fikk jeg positiv rfsu, å CB med ukevisning positiv i dag

Gratulere så møye med positiv test;) er nå 6DPO så har jo fortsatt noen dager igjen før jeg kan teste. Men er så innmari spent på om det går på første PP:)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Du burde heller kjøpe deg Doc Morris på Vitusapotek, disse er mer pålitelige og sensitive :)

Enig! Testet negativt med RFSU 2 dager før IKM og positivt med Doc Morris på IKM dagen. :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg testa pos med rsfu testen 1 uke før ikm så her fikk jeg pos test ganske tidlig både denne gangen og sist svangerskap.. det skal jo sies at det var veldig svakt positiv da men det ble sterkere ettervert :)

Back
Topp