rfsu

2008/2013/2014

Glad i forumet
noen som har testet med rfsu graviditetstest??

hadde eggløsning (dvs positiv eggl.test) 16. mai. Tok en rfsu test i dag, den var negativ.
Er dette svaret noe å stole på, eller bør jeg teste meg igjen med en "vanlig" test når jeg skal ha mensen??

Noen erfaringer??
 


Gulljentå_mi skrev:
noen som har testet med rfsu graviditetstest??

hadde eggløsning (dvs positiv eggl.test) 16. mai. Tok en rfsu test i dag, den var negativ.
Er dette svaret noe å stole på, eller bør jeg teste meg igjen med en "vanlig" test når jeg skal ha mensen??

Noen erfaringer??

Jeg testet negativt med rfsu i uke 3, selv om den visstnok skal funke tidlig. Tok Apotek1 sin i uke 4 og da var den positiv. Vet ikke helt hvordan det ville ha godt med morgenurin da, men bør kanskje vente litt til? Er du gravid nå er det jo uansett ikke så mye hcg å spore i urinen. Når skal du ha mens ca?
 


MammatilDani skrev:


Gulljentå_mi skrev:
noen som har testet med rfsu graviditetstest??

hadde eggløsning (dvs positiv eggl.test) 16. mai. Tok en rfsu test i dag, den var negativ.
Er dette svaret noe å stole på, eller bør jeg teste meg igjen med en "vanlig" test når jeg skal ha mensen??

Noen erfaringer??

Jeg testet negativt med rfsu i uke 3, selv om den visstnok skal funke tidlig. Tok Apotek1 sin i uke 4 og da var den positiv. Vet ikke helt hvordan det ville ha godt med morgenurin da, men bør kanskje vente litt til? Er du gravid nå er det jo uansett ikke så mye hcg å spore i urinen. Når skal du ha mens ca?

Skal ha mensen neste helg (tror jeg).

Jeg får vel gå å trippe å vente på helgen skal komme. Føles jo så utrolig lenge.
 
Jeg testet selv med rfsu i dag og den var positiv, men så er jeg antatt 5+6 på vei også. Tror kanskje det er litt tidlig for deg å teste. Hold ut:)
 
jeg testet med rfsu graviditetstest og den ble negativ. Ble veldig skuffet og lei, men fikk det bare ikke til å stemme. Testet tre dager etter med CB digital og resultatet ble 3+ så jeg stoler IKKE på rfsu sine flere ganger :P
 
stoler heller ikke på rfsu. har hørt mange ganger fra folk som har tatt rfsu ca 3-4 dager før IKM og fikk negativ, og på IKM testet de på nytt med enten CB eller billigstrimler og fikk positiv.

Så det kan godt hende at du er gravid likevel :)
 
Jeg testa med rfsu den dagen TR sku komme, brukte ikke morgen urin men ikke vært på do de 2,5 timene jeg var på jobb den dagen. Best resultat får du vel om du tester like rundt ikm og med morgenurin.
 


maysy skrev:
Jeg testa med rfsu den dagen TR sku komme, brukte ikke morgen urin men ikke vært på do de 2,5 timene jeg var på jobb den dagen. Best resultat får du vel om du tester like rundt ikm og med morgenurin.



det gjelder jo ikke rfsu, for da reklamerer de jo til og med på at man kan teste 6 dager før IKM. Dumt at de da blir negative bare 3 dager før IKM når en er gravid liksom.
 
Jeg testet med rfsu 3 dager etter jeg skulle hatt mens, og den viste negativ. Testet med clearblue ett par dager etterpå, og den var positiv! Så stoler heller ikke på den.... Lykke til :-)))
 
Back
Topp