RFSU tester?!?

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
jeg har siden lørdag fått streker på to typer tester fra billigtester, disse har blitt sterkere hver dag, og fikk de to siste dagene veldig tydelige rosa streker. Men, så leser jeg jo mye på nettet, om kom over temaet kjemisk graviditet. Fikk det for meg at jeg måtte teste på en som ikke var så sensitiv som de jeg hadde. Ettersom apoteket var stengt,ble det dermed RFSU test fra kiwi. Denne fikk jeg bare nestenusynlig strek på. Det ble en liten tur i kjelleren for å si det sånn:( så etter natt med lite søvn sitter jeg nå utenfor apoteket og venter på at de skal åpne,tenker å kjøpe en digital, og krysser alt jeg har for positivt resultat:nailbiting:

IMG_1894.JPG
Jeg stoler hvertfall ikke på RFSU lenger;) 12 dpo:)

Rfsu er beryktet for å være mindre sensitive enn andre tester. Gratulerer med spiren :)

Eg har god erfaring med desse testane, men så ventar eg også til IKM (rundt dag 28-30), med å teste..

Eg har god erfaring med desse testane, men så ventar eg også til IKM (rundt dag 28-30), med å teste..

Men likevel gir de svakere utslag enn andre tester. Kjenner jeg misliker det veldig, siden det er de folk kan stikke med seg på butikken og som er rimelige, så er det sikkert de ungdommer har lett for å kjøpe. Så får de kanskje et villedende eller utydelig resultat når en annen test kunne sagt det helt tydelig.

Syns ikke noe om de testene. Jeg sammenlignet den med andre tester. Og alle var tydelig positiv mens rfsu son var så vidt en synligstrek på den. I forhold til de andre.

Man kan nok stole på RFSU men sammenlignet med andre type tester er de lite sensitive.

Gratulerer! :)

Back
Topp